Anzet A/S er igen blevet certificeret af EcoVadis

Anzet A/S har opnået recertificering af EcoVadis, hvilket understreger vores indsats i rejsen mod øget ansvarlighed både miljømæssigt og socialt. Vores engagement i bæredygtighed er ikke kun en intern prioritet; vi ser også, at vores kunder i stigende grad kræver dokumentation for vores bæredygtige praksis.

EcoVadis er en global vurderingsplatform, der evaluerer virksomheder på deres bæredygtighedspræstationer. Vurderingen dækker en bred vifte af områder, herunder miljø, arbejdskraft og menneskerettigheder, etik og bæredygtige indkøb. EcoVadis’ vurderinger er baseret på internationale bæredygtighedsstandarder og giver virksomheder en omfattende evaluering af deres praksis og resultater.

Sidste år blev vi certificerede af EcoVadis for første gang, og i år har vi igen opnået denne certificering med en forbedret score på 47, hvilket afspejler vores vedvarende indsats for at leve op til de højeste standarder inden for bæredygtighed og social ansvarlighed.

“Vi er utroligt stolte af vores EcoVadis-recertificering. Det er en bekræftelse på vores fortsatte engagement i at drive en virksomhed, der tager ansvar for både miljø og samfund,” udtaler Simon Larsen, CEO i Anzet A/S. “Vi ser det som vores pligt at være en del af løsningen på de udfordringer, vi står over for i dag, og vi er fast besluttede på at fortsætte denne rejse.”

Vores dedikation til bæredygtighed er også understøttet af vores ISO 14001-certificering, som bekræfter vores fokus på miljøledelse. Dette dobbelte engagement i både EcoVadis og ISO 14001-standarderne viser vores omfattende tilgang til ansvarlig forretningspraksis.

“Den forbedrede score fra EcoVadis er et resultat af vores hårde arbejde og konstante fokus på bæredygtighed,” siger Emma Maria Dreist, marketing- og miljøansvarlig i Anzet A/S. “Vi er meget tilfredse med anerkendelsen af vores indsats og ser frem til at fortsætte med at forbedre os og sætte nye mål for vores arbejde med bæredygtighed.”

Certificering fra EcoVadis er et vigtigt skridt i vores fortsatte indsats for at integrere bæredygtighed i alle aspekter af vores forretning.

Blomstermark

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag