BLUE COLLAR rekruttering

Vi ved, hvor vigtigt det er for virksomhederne at have de rette medarbejdere til at udføre arbejdet. En vellykket rekruttering kan være forskellen mellem en produktiv eller en ineffektiv arbejdsplads. Derfor er vi altid fokuserede på at levere de bedste kandidater til jer.

Matchgaranti

Vi er rekrutteringseksperter

Slip for det administrative

Find den rigtige medarbejder til jobbet

BLUE COLLAR medarbejdere er en gruppe af arbejdstagere, der udfører manuelle arbejdsopgaver, typisk i produktions- og fabriksindustrien, lager, byggeri, transport og andre lignende brancher. Disse arbejdsopgaver kan både være faglærte og ufaglærte.

Arbejdet, der udføres af BLUE COLLAR-medarbejdere, kan være udfordrende og kræve specialiserede færdigheder og erfaringer. Derfor kan det være svært for arbejdsgivere at finde de rigtige kandidater til at udfylde disse stillinger, især når de søger efter kandidater med specifikke færdigheder eller kvalifikationer. Her står vi klar til at hjælpe med at finde de rette kompetencer til jeres virksomhed.

Lad os hjælpe med din næste BLUE COLLAR ansættelse

Udfyld kontaktformularen med dine oplysninger, så Kontakter vi dig med henblik på en uforpligtende samtale omkring jeres behov.

De rette personer til de rette steder

Når du vælger at bruge Anzet som sparringspartner i jagten på din nye BLUE COLLAR medarbejder, sikrer du dig at medarbejderen har været igennem en screening og udvælgelsesproces, som er nøje udarbejdet i samarbejde med jer. En BLUE COLLAR rekruttering varer typisk 14 til 30 dage, og vi dækker rekrutteringer i hele Danmark.

1. Afdækning af behov

En blue-collar rekruttering starter med et afdækningsmøde, hvor vi taler om de behov I har, og hvad I ønsker af jeres nye medarbejder(e). Vi lægger stor vægt på et tæt samarbejde mellem os og jer. Bl.a. er regelmæssig kontakt en fast del af samarbejdet. Gennem en dybere forståelse af den enkelte virksomheds DNA og forretningsprocesser kan vi levere den bedste og hurtigste skræddersyede løsning til jer

Det kræver det af jer:

ca. 5-30 min.

Kan klares remote

2. Vi screener og udvælger mulige kandidater

Efter en afdækning af jeres virksomhed og krav til jeres nye medarbejder(e), udarbejder vi en stillingsbeskrivelse. Når det er godkendt af jer, sørger vi derefter for at skaffe et kvalificeret felt af kandidater, der matcher jer og jeres behov. Det gør vi bl.a. gennem målrettet markedsføring/search, grundig screening, personlige interviews og en eventuel personlighedstest.

3. Præsentation og ansættelse

Efter at have fundet feltet med de mest oplagte og kvalificerede kandidater til at blive jeres nye kollega, udvælger vi, i fællesskab med jer, den helt rigtige kandidat til opgaven .

Det kræver det af jer:

Ca. 30 minutter

Kan klares remote

+ 0
Årlige rekrutteringer
+ 0
Registrerede kandidater
+ 0
Virksomheder hjulpet

Vi er specialister i BLUE COLLAR rekruttering i følgende brancher

tre personer i gule veste på et lager

Lager & logistik

Lagermedarbejdere

Pak og pluk

Truckfører

Reacher truckfører

person der kigger ind i kamera og smiler med gul hjelm

Håndværk

Tømrer

Elektriker

Murer

VVS-installatør

Glade personer der arbejder på fabrik

Produktion

Produktionsmedarbejder

Samlebåndsarbejde

Produktionsrengøring

Pakkemedarbejder

Bygge og anlæg

Grå/Grøn medarbejder

Anlægsarbejder

Maskinfører

Brolægger

HORECA

Kok

Opvasker

Serveringsmedarbejder

Kantinemedarbejder

Pharma

Medicinalpakker

Produktionsmedarbejder

Medicinalrengøring

Medicinal opfylder

Ejendom

Teknisk service medarbejder

Grå/Grøn

Robot der svejser

Industri

Produktionsmedarbejder

Produktionsplanlægger

Smed

Svejser

Kvinde der arbejder med lommeregner og papir ved skrivebord

Økonomi

Økonomiassistent

Bogholder

HR-medarbejder

Revisorassistent

Salg

Salgsassistent

Butiksassistent

3 gode grunde til at få professionel hjælp til BLUE COLLAR rekruttering

Spar tid og penge

Fordelen ved at benytte sig af en ekstern rekrutteringspartner som Anzet A/S er, at I som virksomhed ofte kan spare en masse tid og undgå en række problemstillinger med at lokalisere og vurdere mulige kandidater. Ofte overstiger omkostningerne ved en intern rekrutteringsproces, de omkostninger, der er ved at hyre et rekrutteringsbureau.

Vi afdækker hele markedet

Vi er erfarne og har en veludviklet og gennemtestet search-strategi til at finde de bedst mulige kandidater. Vi udfører baggrundstjek, holder samtaler og tager personlighedstests for at udvælge det rette kandidatfelt til jer. Vi udfører over 200 rekrutteringer årligt, og vi har så høj træfsikkerhed på ansættelser gennem vores rekrutteringsprocesser, at vi tilbyder garanti.

Ram plet første gang

Det kan blive en dyr proces at ansætte den forkerte medarbejder, og netop det er en af de største fordele ved at alliere sig med et professionelt rekrutteringsbureau. Hos Anzet A/S sætter vi en ære i at finde den rigtige person til opgaven og trækker på alle de mulige ressourcer for at få størst mulig træfsikkerhed.

Bliv kontaktet for en uforpligtende samtale omkring jeres behov

Vi ved, hvor vi skal lede, og vi har værktøjerne til at analysere og præsentere jeres virksomhed på den rigtige måde for en potentiel medarbejder. Lad os sammen identificere, hvilken stilling I skal have besat og finde jeres nye kollega.

En vellykket rekruttering kan være forskellen mellem en produktiv eller en ineffektiv arbejdsplads. Derfor er vi altid fokuserede på at levere de bedste kandidater til jer.

Ofte stillede spørgsmål omkring BLUE COLLAR rekrutteringer

Vi er medlem af Dansk Industri og Dansk Erhverv og følger jeres gældende overenskomst og lokalaftale nøje for at sikre, at vikaren får alle rettigheder og ydelser, de er berettiget til.

I bestemmer vikarens løn, men det er vigtigt at påpege, at vikaren aldrig må aflønnes dårligere end en nyansat i virksomheden. Vi arbejder aktivt for at sikre retfærdig lønfastsættelse.

Vi er altid tilgængelige mellem kl. 6-22 for at imødekomme jeres behov og sikre, at I altid kan kontakte os inden for rimelige arbejdstider.

I tilfælde af en arbejdsskade er det virksomhedens forsikring, der dækker omkostningerne. Vi samarbejder tæt med vores kunder for at sikre, at vikarer er forsikrede og beskyttede.

Vi dækker omkostningerne ved sygdom, medmindre det er en arbejdsskade, hvori virksomhedens forsikring træder i kraft.

I kan opsige en vikar med en dags varsel, hvilket giver jer fleksibilitet og hurtig reaktionsevne i forhold til jeres arbejdskrav.

Vi anvender en kombination af effektiv markedsføring, et omfattende netværk og personlige samtaler for at identificere og tiltrække de mest kvalificerede vikarer. Vores fokus er altid på at levere den bedste arbejdskraft til jeres specifikke behov.

Det siger
andre virksomheder
om vores BLUE COLLAR løsninger

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

At samarbejde med Anzet er en fornøjelse de levere altid til aftalt tid på opgaven, og Vikarene er altid velafstemt forud for opgaven og Vikarene er altid velafstemt forud for opgaven  

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Vi har været med til ansættelsen af + 0  medarbejdere for bl.a. følgende virksomheder

Hvad adskiller Anzet fra de andre rekrutteringsbureauer?

Andre rekrutteringsbureauer

Manglende forståelse for behov og kultur

Flere virksomheder oplever udfordringer med at vikarbureauerne ikke forstår, hvad kunden har brug for i forhold til kvalifikationer, erfaring og virksomhedskultur

De rette vikarer til tiden

Mange vikarbureauer har problemer med at levere kvalificerede og pålidelige vikarer til tiden.

Manglende opfølgning og dialog

Når vikarerne er booket, kan vikarbureauer ofte overse behovet for regelmæssig opfølgning med både kunder og vikarer.

Utilstrækkelig juridisk overholdelse

Når en virksomhed hyrer en vikar, lægger de deres tillid til, at vikarbureauet har styr på løn og andre juridiske forpligtelser. Det er desværre ikke altid tilfældet.

Samarbejde og screening af kandidater

Vi sikrer, at vi har en god forståelse for jeres behov gennem grundig afdækning af opgaven. Derudover kender vi vores vikarer, og vores konsulenter er dedikerede til at skabe det bedste match.

+1000 vikarer

Med over 1000 vikarer i vores database og et dedikeret hold af konsulenter, der bliver ved, til de rette vikarer er booket til opgaven, løser vi opgaver, der har været umulige for andre vikarbureauer.

Til stede hos jer på selve arbejdspladsen

Vi er altid tæt på til en opfølgning, og hvis behovet er der, kan vi sidde med ude hos jer, så både I og vikarer kan komme til os med spørgsmål og andre henvendelser

Styr på overenskomsterne og det administrative

Vi sikrer, at gældende overenskomst altid bliver overholdt, at vikarerne får den rette løn til tiden, og vi er medlem af både Dansk Industri og Dansk Erhverv – Vikarbureauernes Brancheforening.

Vi kender kompetente BLUE COLLAR kandidater i jeres område

Vi er placeret med afdelinger på hele Sjælland, og servicerer en bred vifte af virksomheder i hele landet. Herunder ser du et lille udsnit af de byer, vi bl.a. servicerer

Odense
Nyborg
Faxe
Køge
København
Middelfart
Nørre Alslev

Lad os finde din nye kollega

Vores dygtige rekrutteringsteam

Maria de Fries
BLUE COLLAR – Konsulent
Noah Rosenkilde Langmark
Searchkonsulent
Kristine Askjær
BLUE COLLAR – Chef
Cecilie Hansen
Rekrutteringskonsulent
Carina Due Overbye
Driftschef – Rekruttering
Christopher Sunddahl
Rekrutteringschef

Har du brug for noget andet?

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag