BLUE COLLAR rekruttering

Vi ved, hvor vigtigt det er for virksomhederne at have de rette medarbejdere til at udføre arbejdet. En vellykket rekruttering kan være forskellen mellem en produktiv eller en ineffektiv arbejdsplads. Derfor er vi altid fokuserede på at levere de bedste kandidater til jer.

Den ukomplicerede proces

Vi er BLUE COLLAR eksperter

Vi har en stor database

Find den rigtige medarbejder til jobbet

BLUE COLLAR medarbejdere er en gruppe af arbejdstagere, der udfører manuelle arbejdsopgaver, typisk i produktions- og fabriksindustrien, lager, byggeri, transport og andre lignende brancher. Disse arbejdsopgaver kan både være faglærte og ufaglærte.

Arbejdet, der udføres af BLUE COLLAR-medarbejdere, kan være udfordrende og kræve specialiserede færdigheder og erfaringer. Derfor kan det være svært for arbejdsgivere at finde de rigtige kandidater til at udfylde disse stillinger, især når de søger efter kandidater med specifikke færdigheder eller kvalifikationer. Vi afdækker hurtigt og effektivt opgaven og sikrer det helt rette match mellem virksomhed og kandidat.

Lad os hjælpe med din næste BLUE COLLAR ansættelse

Udfyld kontaktformularen med dine oplysninger, så kontakter vi dig med henblik på en uforpligtende samtale omkring jeres behov.

De rette personer til de rette steder

Når I vælger at bruge Anzet A/S som sparringspartner i jagten på jeres nye BLUE COLLAR medarbejder, sikrer I jer, at medarbejderen har været igennem en screening og udvælgelsesproces, som er nøje udarbejdet i samarbejde med jer. Under en BLUE COLLAR rekruttering, sikrer vi den personlige kontakt til både virksomhed og kandidater, og vi dækker rekrutteringer i hele Danmark.

1. Afdækning af behov

En BLUE COLLAR rekruttering starter med et afdækningsmøde, hvor vi taler om de behov I har, og hvad I ønsker af jeres nye medarbejder(e). Vi lægger stor vægt på et tæt samarbejde mellem os og jer. Bl.a. er regelmæssig kontakt en fast del af samarbejdet. Gennem en dybere forståelse af den enkelte virksomheds DNA og forretningsprocesser kan vi levere den bedste og hurtigste skræddersyede løsning til jer

Det kræver det af jer:

ca. 5-30 min.

Kan klares remote

2. Vi screener og udvælger mulige kandidater

Efter en afdækning af jeres virksomhed og krav til jeres nye medarbejder(e), udarbejder vi en stillingsbeskrivelse. Når det er godkendt af jer, sørger vi derefter for at skaffe et kvalificeret felt af kandidater, der matcher jer og jeres behov. Det gør vi bl.a. gennem målrettet markedsføring/search, grundig screening, personlige interviews og en eventuel personlighedstest.

3. Præsentation og ansættelse

Efter at have fundet feltet med de mest oplagte og kvalificerede kandidater til at blive jeres nye kollega, udvælger vi, i fællesskab med jer, den helt rigtige kandidat til opgaven .

Det kræver det af jer:

Ca. 30 minutter

+ 0
Årlige rekrutteringer
+ 0
Registrerede kandidater
+ 0
Virksomheder hjulpet

Vi er specialister i BLUE COLLAR rekruttering i følgende brancher

tre personer i gule veste på et lager

Lager & logistik

Lagermedarbejdere

Logistikassistent

Reservedelsekspedient

Lagerkoordinator

Glade personer der arbejder på fabrik

Produktion

Produktionsmedarbejder

Operatører

Industrirengøring

Montagefolk

Salg

Salgsassistent

Butiksassistent

Indkøbsassistent

Account Manager

Robot der svejser

Industri

Industritekniker

Værktøjsmager

Smed

Svejser

HORECA

Kok

Opvasker

Serveringsmedarbejder

Kantinemedarbejder

Pharma

Farmaceut

Laborant

Procestekniker

QA-assistent

Ejendom

Vicevært

Teknisk servicemedarbejder

Ejendomsadministrator

Boligadministrator

Kvinde der arbejder med lommeregner og papir ved skrivebord

Økonomi

Økonomiassistent

Bogholder

HR-medarbejder

Revisorassistent

person der kigger ind i kamera og smiler med gul hjelm

Håndværk

Tømrer

Elektriker

Kølemontør

VVS-installatør

Bygge og anlæg

Grå/Grøn medarbejder

Rørlægger

Maskinfører

Brolægger

3 gode grunde til at få professionel hjælp til BLUE COLLAR rekruttering

Spar tid og penge

Fordelen ved at benytte sig af en ekstern rekrutteringspartner som Anzet A/S er, at I som virksomhed ofte kan spare en masse tid og undgå en række problemstillinger med at lokalisere og vurdere mulige kandidater. Ofte overstiger omkostningerne ved en intern rekrutteringsproces, de omkostninger, der er ved at hyre et rekrutteringsbureau.

Vi afdækker hele markedet

Vi er erfarne og har en veludviklet og gennemtestet search-strategi til at finde de bedst mulige kandidater. Vi udfører baggrundstjek, holder samtaler og tager personlighedstests for at udvælge det rette kandidatfelt til jer. Vi udfører over 100 rekrutteringer årligt, og vi har høj træfsikkerhed på alle ansættelser.

Ram plet første gang

Det kan blive en dyr proces at ansætte den forkerte medarbejder, og netop det er en af de største fordele ved at alliere sig med et professionelt rekrutteringsbureau. Hos Anzet A/S sætter vi en ære i at finde den rigtige person til opgaven og trækker på alle de mulige ressourcer for at få størst mulig træfsikkerhed.

Bliv kontaktet for en uforpligtende samtale omkring jeres behov

Vi ved, hvor vi skal lede, og vi har værktøjerne til at analysere og præsentere jeres virksomhed på den rigtige måde for en potentiel medarbejder. Lad os sammen identificere, hvilken stilling I skal have besat og finde jeres nye kollega.

En vellykket rekruttering kan være forskellen mellem en produktiv eller en ineffektiv arbejdsplads. Derfor er vi altid fokuserede på at levere de bedste kandidater til jer.

Ofte stillede spørgsmål omkring BLUE COLLAR rekrutteringer

Vi finder kandidater gennem vores omfattende netværk, brug af sociale medier, jobportaler og ved at udføre aktiv search efter potentielle kandidater.

Lønnen forhandles mellem jer og den nye ansatte. Vi er selvfølgelig til rådighed gennem hele processen, når behovet er der.

Vi er altid omhyggelige i vores processer for at sikre, at intet bliver overladt til tilfældighederne. Vi afholder altid personlige samtale og indhenter relevante referencer. Vores konsulenter har mange års erfaring med rekruttering, og de er derfor de bedste menneskekendere med en perfektioneret interviewteknik.

Rekrutteringens varighed afhænger i høj grad af markedet og opgaven, men vi ved, at denne type medarbejdere ofte er en presserende opgave for jer. Derfor er vores fokus på en strømlinet proces, der bringer jer hurtigt i mål.

Det siger
andre virksomheder
om vores BLUE COLLAR løsninger

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

At samarbejde med Anzet er en fornøjelse de levere altid til aftalt tid på opgaven, og Vikarene er altid velafstemt forud for opgaven og Vikarene er altid velafstemt forud for opgaven  

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Vi har været med til ansættelsen af + 0  medarbejdere for bl.a. følgende virksomheder

Vi kender kompetente BLUE COLLAR kandidater i jeres område

Vi er placeret med afdelinger på hele Sjælland, og servicerer en bred vifte af virksomheder i hele landet. Herunder ser du et lille udsnit af de byer, vi bl.a. servicerer

Odense
Nyborg
Faxe
Køge
København
Middelfart
Nørre Alslev

Lad os finde din nye kollega

Vores dygtige rekrutteringsteam

Emma Maria Dreist
Marketingansvarlig
Maria de Fries
BLUE COLLAR – Konsulent
Kristine Askjær
BLUE COLLAR – Chef
Noah Rosenkilde Langmark
Rekrutterings- og Search konsulent
Cecilie Hansen
Rekrutteringskonsulent
Christopher Sunddahl
Rekrutteringschef
Henriette Lind
Rekrutteringskonsulent

Har du brug for noget andet?

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag