Vi ved, hvor vigtigt det er for virksomhederne at have de rette medarbejdere til at udføre arbejdet. En vellykket rekruttering kan være forskellen mellem en produktiv eller en ineffektiv arbejdsplads. Derfor er vi altid fokuserede på at levere de bedste kandidater til jer.
BLUE COLLAR medarbejdere er en gruppe af arbejdstagere, der udfører manuelle arbejdsopgaver, typisk i produktions- og fabriksindustrien, lager, byggeri, transport og andre lignende brancher. Disse arbejdsopgaver kan både være faglærte og ufaglærte.
Arbejdet, der udføres af BLUE COLLAR-medarbejdere, kan være udfordrende og kræve specialiserede færdigheder og erfaringer. Derfor kan det være svært for arbejdsgivere at finde de rigtige kandidater til at udfylde disse stillinger, især når de søger efter kandidater med specifikke færdigheder eller kvalifikationer. Vi afdækker hurtigt og effektivt opgaven og sikrer det helt rette match mellem virksomhed og kandidat.
Udfyld kontaktformularen med dine oplysninger, så kontakter vi dig med henblik på en uforpligtende samtale omkring jeres behov.
Når I vælger at bruge Anzet A/S som sparringspartner i jagten på jeres nye BLUE COLLAR medarbejder, sikrer I jer, at medarbejderen har været igennem en screening og udvælgelsesproces, som er nøje udarbejdet i samarbejde med jer. Under en BLUE COLLAR rekruttering, sikrer vi den personlige kontakt til både virksomhed og kandidater, og vi dækker rekrutteringer i hele Danmark.
En BLUE COLLAR rekruttering starter med et afdækningsmøde, hvor vi taler om de behov I har, og hvad I ønsker af jeres nye medarbejder(e). Vi lægger stor vægt på et tæt samarbejde mellem os og jer. Bl.a. er regelmæssig kontakt en fast del af samarbejdet. Gennem en dybere forståelse af den enkelte virksomheds DNA og forretningsprocesser kan vi levere den bedste og hurtigste skræddersyede løsning til jer
Efter en afdækning af jeres virksomhed og krav til jeres nye medarbejder(e), udarbejder vi en stillingsbeskrivelse. Når det er godkendt af jer, sørger vi derefter for at skaffe et kvalificeret felt af kandidater, der matcher jer og jeres behov. Det gør vi bl.a. gennem målrettet markedsføring/search, grundig screening, personlige interviews og en eventuel personlighedstest.
Efter at have fundet feltet med de mest oplagte og kvalificerede kandidater til at blive jeres nye kollega, udvælger vi, i fællesskab med jer, den helt rigtige kandidat til opgaven .
Fordelen ved at benytte sig af en ekstern rekrutteringspartner som Anzet A/S er, at I som virksomhed ofte kan spare en masse tid og undgå en række problemstillinger med at lokalisere og vurdere mulige kandidater. Ofte overstiger omkostningerne ved en intern rekrutteringsproces, de omkostninger, der er ved at hyre et rekrutteringsbureau.
Vi er erfarne og har en veludviklet og gennemtestet search-strategi til at finde de bedst mulige kandidater. Vi udfører baggrundstjek, holder samtaler og tager personlighedstests for at udvælge det rette kandidatfelt til jer. Vi udfører over 100 rekrutteringer årligt, og vi har høj træfsikkerhed på alle ansættelser.
Det kan blive en dyr proces at ansætte den forkerte medarbejder, og netop det er en af de største fordele ved at alliere sig med et professionelt rekrutteringsbureau. Hos Anzet A/S sætter vi en ære i at finde den rigtige person til opgaven og trækker på alle de mulige ressourcer for at få størst mulig træfsikkerhed.
Vi ved, hvor vi skal lede, og vi har værktøjerne til at analysere og præsentere jeres virksomhed på den rigtige måde for en potentiel medarbejder. Lad os sammen identificere, hvilken stilling I skal have besat og finde jeres nye kollega.
Vi finder kandidater gennem vores omfattende netværk, brug af sociale medier, jobportaler og ved at udføre aktiv search efter potentielle kandidater.
Lønnen forhandles mellem jer og den nye ansatte. Vi er selvfølgelig til rådighed gennem hele processen, når behovet er der.
Vi er altid omhyggelige i vores processer for at sikre, at intet bliver overladt til tilfældighederne. Vi afholder altid personlige samtale og indhenter relevante referencer. Vores konsulenter har mange års erfaring med rekruttering, og de er derfor de bedste menneskekendere med en perfektioneret interviewteknik.
Rekrutteringens varighed afhænger i høj grad af markedet og opgaven, men vi ved, at denne type medarbejdere ofte er en presserende opgave for jer. Derfor er vores fokus på en strømlinet proces, der bringer jer hurtigt i mål.
Kundeservicemedarbejder hos Hørkram
At samarbejde med Anzet er en fornøjelse de levere altid til aftalt tid på opgaven, og Vikarene er altid velafstemt forud for opgaven og Vikarene er altid velafstemt forud for opgaven
Kundeservicemedarbejder hos Hørkram
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Kundeservicemedarbejder hos Hørkram
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Kundeservicemedarbejder hos Hørkram
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Kundeservicemedarbejder hos Hørkram
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Vi er placeret med afdelinger på hele Sjælland, og servicerer en bred vifte af virksomheder i hele landet. Herunder ser du et lille udsnit af de byer, vi bl.a. servicerer