Anzet Consulting

Hos Anzet A/S forstår vi, at bag enhver succesfuld virksomhed ligger en veldefineret strategi og en målrettet tilgang til forretningsudvikling. Den rette tilgang kræver en klar vision, dybdegående markedsforståelse og en agil forståelse for den rette medarbejdersammensætning, både på ledelsesniveau, specialistniveau, BLUE COLLAR niveau og med den fleksible vikarløsning. 

HR support

Udvikling og sparring

Onboarding & outplacement

Udformning og eksekvering af den rigtige strategi

Vi oplever, at flere virksomheder har udfordringer med at skabe den rette strategi for udvikling i deres virksomhed, bl.a. fordi der er elementer af virksomheden og kulturen, som er svære at se indefra.

Vi er dedikerede til at hjælpe jeres virksomhed med at navigere gennem kompleksiteten af det moderne erhvervsliv og opnå banebrydende resultater. Med fokus på mennesker som nøglen til succes tilbyder vi skræddersyede løsninger, der styrker jeres virksomhed på alle niveauer. Vi kan hjælpe jer med at tilrette, revidere, eller udforme enten dele af jeres strategi, eller simpelthen starte fra bunden med at lægge en ny.

Vi er klar til at være din sparringspartner

Udfyld kontaktformularen med dine oplysninger, så Kontakter vi dig med henblik på en uforpligtende samtale omkring jeres behov.

Hvordan vi gør en forskel

Når du vælger at bruge Anzet som sparringspartner i jagten på din nye BLUE COLLAR medarbejder, sikrer du dig at medarbejderen har været igennem en screening og udvælgelsesproces, som er nøje udarbejdet i samarbejde med jer. En BLUE COLLAR rekruttering varer typisk 14 til 30 dage, og vi dækker rekrutteringer i hele Danmark.

Klar vision og mål

Vi hjælper jer med at formulere en klar vision, der danner grundlaget for specifikke, målbare, opnåelige og relevante mål. Vores ekspertise og udefrakommende syn på jeres virksomhed og forretningsmodel sikrer, at I får en klar retning og for fremtiden vil kunne formå at træffe afgørende beslutninger.

Markedsanalyse og kundeforståelse

Gennem analyse og forståelse af jeres adfærd og kundeadfærd hjælper vi jer med at identificere nøgledynamikker, målrette markedssegmenter og levere værdi svarende til kundernes forventninger.

Innovativ produktudvikling

Innovativ produktudvikling: At være i stand til at innovere og tilpasse sig ændringer i markedet er nøglen til langsigtet succes. Vores konsulenter samarbejder tæt med jer for at skabe innovative løsninger, der sikrer, at jeres virksomhed forbliver konkurrencedygtig og tilpasser sig dynamiske markedstrends.

Strategisk planlægning og udførelse

Vi udvikler en skræddersyet handlingsplan, der sikrer optimal ressourceallokering, definerer nøgleaktiviteter og sikrer, at jeres mål nås inden for fastsatte tidsrammer.

Organisationsudvikling

Har I de rette medarbejdere og er I klar til fremtidens øgede vækst? Gennem en holistisk tilgang til organisationen hjælper vi med at sikre en stærk ledelse og et engageret team, der er afgørende for at implementere en effektiv strategi. Dette indebærer at udvikle og opretholde et talentfuldt team, fremme en kultur af kontinuerlig læring og forbedring og sikre, at alle medarbejdere forstår og er knyttet til virksomhedens vision og mål.

+ 0
Årlige rekrutteringer
+ 0
Registrerede kandidater
+ 0
Virksomheder hjulpet

Bliv kontaktet for en uforpligtende samtale omkring jeres behov

Anzet A/S er jeres strategiske partner for vækst og succes. Lad os sammen skabe en bæredygtig fremtid for jeres virksomhed. Kontakt os i dag for at begynde rejsen mod en stærkere og mere succesfuld fremtid.

Ledelse som fagområde er en af vores spidskompetencer og hovedydelser

Selv den bedste strategi og forretningsidé kan få begrænset effekt, hvis ikke organisationen forstår ”hvad, hvorfor, hvordan og hvornår”. I ledelsen bruges ofte mange ressourcer på at formulere strategien, men efterfølgende begrænset tid på, at få forankret strategien hos dem, der motiveret og effektivt skal implementere den.

Personling udvikling

Anzet A/S tilbyder et skræddersyet udviklingsforløb for ledere.

Du får et personligt servicetjek og fokus på dig selv som leder og som menneske. Dit udbytte er en større indsigt i dine handlemåder og motivation samt en værktøjskasse til udvikling og forandring af lederrollen. Udgangspunktet er din hverdag og dine udfordringer. Du får indblik i praktisk relateret metode, som du kan omsætte til målbare handlinger og resultater.

  • Bevidstgørelse om din lederstil
  • Bedre tidsstyring
  • Bedre anvendelse af styrker og potentialer
  • Klar kommunikation
  • Nå dine mål – på arbejdet og i privatlivet

Anzet A/S udbyder lederudviklingsprogrammer, der foregår i din hverdag, på din arbejdsplads – og hvor du kan relatere opnået erfaring til din arbejdsdag og de udfordringer, du står overfor.
I alle forløb tager Anzet A/S udgangspunkt i det enkelte individ og via gennemprøvede koncepter hjælper mod målet til et bedre liv.

Organisatorisk udvikling

Enhver topleder ønsker at skabe forretningsmæssige resultater, der gør virksomheden attraktiv og dermed tiltrækker de rette investorer og kompetencer. For at dette ønsket skal blive en realitet, skal:

    Ledere og medarbejdere
  • Tage ejerskab af forretningsstrategien
  • Tage ansvar for at skabe de forventede resultater
  • Omsætte ord til handling
  • Gå i fælles fodslag
  • Udfordre sig selv og hinanden konstruktivt
    Kunderne
  • Omtale virksomheden positivt
  • Anbefale virksomheden til andre
  • Mene at produkter/ydelser er af høj kvalitet
  • Opleve et højt serviceniveau
  • Foretage genkøb af lyst – ikke af nød

Hvordan bliver du mere effektiv? For dig, der ønsker et større udbytte af din indsats og ønsker at stille skarpt ind på dine arbejdsvaner og holdninger. Forløbet giver overblik og redskaber til at forøge din personlige produktivitet.

Organisatorisk udvikling

Enhver topleder ønsker at skabe forretningsmæssige resultater, der gør virksomheden attraktiv og dermed tiltrækker de rette investorer og kompetencer. For at dette ønsket skal blive en realitet, skal:

    Ledere og medarbejdere
  • Tage ejerskab af forretningsstrategien
  • Tage ansvar for at skabe de forventede resultater
  • Omsætte ord til handling
  • Gå i fælles fodslag
  • Udfordre sig selv og hinanden konstruktivt
    Kunderne
  • Omtale virksomheden positivt
  • Anbefale virksomheden til andre
  • Mene at produkter/ydelser er af høj kvalitet
  • Opleve et højt serviceniveau
  • Foretage genkøb af lyst – ikke af nød

Hvordan bliver du mere effektiv? For dig, der ønsker et større udbytte af din indsats og ønsker at stille skarpt ind på dine arbejdsvaner og holdninger. Forløbet giver overblik og redskaber til at forøge din personlige produktivitet.

Selv den bedste strategi og forretningsidé kan få begrænset effekt, hvis ikke organisationen forstår ”hvad, hvorfor, hvordan og hvornår"

Ofte stillede spørgsmål omkring Anzet Consulting

Vi er medlem af Dansk Industri og Dansk Erhverv og følger jeres gældende overenskomst og lokalaftale nøje for at sikre, at vikaren får alle rettigheder og ydelser, de er berettiget til.

I bestemmer vikarens løn, men det er vigtigt at påpege, at vikaren aldrig må aflønnes dårligere end en nyansat i virksomheden. Vi arbejder aktivt for at sikre retfærdig lønfastsættelse.

Vi er altid tilgængelige mellem kl. 6-22 for at imødekomme jeres behov og sikre, at I altid kan kontakte os inden for rimelige arbejdstider.

I tilfælde af en arbejdsskade er det virksomhedens forsikring, der dækker omkostningerne. Vi samarbejder tæt med vores kunder for at sikre, at vikarer er forsikrede og beskyttede.

Vi dækker omkostningerne ved sygdom, medmindre det er en arbejdsskade, hvori virksomhedens forsikring træder i kraft.

I kan opsige en vikar med en dags varsel, hvilket giver jer fleksibilitet og hurtig reaktionsevne i forhold til jeres arbejdskrav.

Vi anvender en kombination af effektiv markedsføring, et omfattende netværk og personlige samtaler for at identificere og tiltrække de mest kvalificerede vikarer. Vores fokus er altid på at levere den bedste arbejdskraft til jeres specifikke behov.

Det siger
andre virksomheder
om vores BLUE COLLAR løsninger

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

At samarbejde med Anzet er en fornøjelse de levere altid til aftalt tid på opgaven, og Vikarene er altid velafstemt forud for opgaven og Vikarene er altid velafstemt forud for opgaven  

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Vi har været med til ansættelsen af + 0  medarbejdere for bl.a. følgende virksomheder

Hvad adskiller Anzet fra de andre rekrutteringsbureauer?

Andre rekrutteringsbureauer

Manglende forståelse for behov og kultur

Flere virksomheder oplever udfordringer med at vikarbureauerne ikke forstår, hvad kunden har brug for i forhold til kvalifikationer, erfaring og virksomhedskultur

De rette vikarer til tiden

Mange vikarbureauer har problemer med at levere kvalificerede og pålidelige vikarer til tiden.

Manglende opfølgning og dialog

Når vikarerne er booket, kan vikarbureauer ofte overse behovet for regelmæssig opfølgning med både kunder og vikarer.

Utilstrækkelig juridisk overholdelse

Når en virksomhed hyrer en vikar, lægger de deres tillid til, at vikarbureauet har styr på løn og andre juridiske forpligtelser. Det er desværre ikke altid tilfældet.

Samarbejde og screening af kandidater

Vi sikrer, at vi har en god forståelse for jeres behov gennem grundig afdækning af opgaven. Derudover kender vi vores vikarer, og vores konsulenter er dedikerede til at skabe det bedste match.

+1000 vikarer

Med over 1000 vikarer i vores database og et dedikeret hold af konsulenter, der bliver ved, til de rette vikarer er booket til opgaven, løser vi opgaver, der har været umulige for andre vikarbureauer.

Til stede hos jer på selve arbejdspladsen

Vi er altid tæt på til en opfølgning, og hvis behovet er der, kan vi sidde med ude hos jer, så både I og vikarer kan komme til os med spørgsmål og andre henvendelser

Styr på overenskomsterne og det administrative

Vi sikrer, at gældende overenskomst altid bliver overholdt, at vikarerne får den rette løn til tiden, og vi er medlem af både Dansk Industri og Dansk Erhverv – Vikarbureauernes Brancheforening.

Vi kender kompetente BLUE COLLAR kandidater i jeres område

Vi er placeret med afdelinger på hele Sjælland, og servicerer en bred vifte af virksomheder i hele landet. Herunder ser du et lille udsnit af de byer, vi bl.a. servicerer

Odense
Nyborg
Faxe
Køge
København
Middelfart
Nørre Alslev

Lad os finde din nye kollega

Vores dygtige rekrutteringsteam

Maria de Fries
BLUE COLLAR – Konsulent
Noah Rosenkilde Langmark
Searchkonsulent
Kristine Askjær
BLUE COLLAR – Chef
Cecilie Hansen
Rekrutteringskonsulent
Carina Due Overbye
Driftschef – Rekruttering
Christopher Sunddahl
Rekrutteringschef

Har du brug for noget andet?

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag