Find freelancere til din virksomhed

Freelance er en god måde at få løst specialiserede opgaver, som I ikke har interne kompetencer til. Anzet har kontakt med mange kompetente freelancere inden for en række forskellige brancher og fag med et bredt spektrum af individuelle kernekompetencer.

Bred vifte af specialister på tværs af fag

Verificerede kandidater

Slip for det administrative

Brug en specialist og kom hurtigt i mål med opgaven

En væsentlig fordel ved at bruge Anzet som formidler af freelancere er, at vi på forhånd har screenet vedkommende og står inde for hans eller hendes kompetencer. Samtidig sørger vi for det kontraktmæssige og honorering af freelanceren.

Vi varetager alt fra administration til lønudbetalinger og al anden praktisk håndtering, så I kan dedikere jeres tid og energi til at drive jeres virksomhed med fokus og fremdrift.

Behov for freelance kompetencer

Udfyld kontaktformularen med dine oplysninger, så Kontakter vi dig med henblik på en uforpligtende samtale omkring jeres behov.

Effektiv process for fleksibel arbejdskraft

Alle vores freelancere er på forhånd blevet screenet, hvorfor vi fuldt ud står inde for deres kompetencer. Vi placerer dagligt freelancere i interime og projektbaserede stillinger, og er også klar til at hjælpe jer med at finde de rette kompetencer.

1. Afdækning af behov

I samarbejde med jer, udarbejder vi hos Anzet en behovsanalanlyse samt arbejdsramme, som vil gøre det nemmere at indskrænke søgningen efter den eller de kandidater, I har brug for, og sikre at arbejdet udføres med det ønskede resultat.

Det kræver det af jer:

ca. 5-30 min.

Kan klares remote

2. Vi screener og udvælger mulige kandidater

Med jeres behov og krav kortlagt, går vi på jagt i vores store netværk efter kvalificerede og specialiserede kandidater til opgaven. Vi indskrænker feltet til vores bedste bud på et match, inden vi er klar til at præsentere jer for dem.

3. Freelancere præsenteres og hyres ind

Efter at have fundet feltet med de mest oplagte og kvalificerede kandidater til at blive jeres nye midlertidige kollega, udvælger vi, i fællesskab med jer, den helt rigtige profil til opgaven

Det kræver det af jer:

Ca. 30 minutter

Kan klares remote

0
Årlige rekrutteringer
0
Registrerede vikarer
0
Virksomheder hjulpet

Vi er eksperter i freelancere inden for følgende brancher

tre personer i gule veste på et lager

Lager & logistik

Lagermedarbejdere

Pak og pluk

Truckfører

Reacher truckfører

person der kigger ind i kamera og smiler med gul hjelm

Håndværk

Tømrer

Elektriker

Murer

VVS-installatør

Glade personer der arbejder på fabrik

Produktion

Produktionsmedarbejder

Samlebåndsarbejde

Produktionsrengøring

Pakkemedarbejder

Bygge og anlæg

Grå/Grøn medarbejder

Anlægsarbejder

Maskinfører

Brolægger

HORECA

Kok

Opvasker

Serveringsmedarbejder

Kantinemedarbejder

Pharma

Medicinalpakker

Produktionsmedarbejder

Medicinalrengøring

Medicinal opfylder

Ejendom

Teknisk service medarbejder

Grå/Grøn

Robot der svejser

Industri

Produktionsmedarbejder

Produktionsplanlægger

Smed

Svejser

Kvinde der arbejder med lommeregner og papir ved skrivebord

Økonomi

Økonomiassistent

Bogholder

HR-medarbejder

Revisorassistent

Salg

Salgsassistent

Butiksassistent

3 af de mest oplagte fordele ved at gå med en freelancer fra Anzet A/S

Fleksibilitet og skalérbarhed

Ved at benytte en freelancer fra Anzet A/S kan I nemt tilpasse bemandingen efter behov. Derudover er rekrutteringsprocessen ofte markant hurtigere (ned til 24 timer!) og værdien de bringer er næsten øjeblikkelig.

Adgang til specialister og eksperter

Hos Anzet får du adgang til freelancere med ekspertise og niche viden, som kan være svær at finde hos en fastansat - eller som vil kræve omfattende træning og uddannelse. Vores freelancere har som regel erfaring fra en lang række brancher og investerer deres tid i at fordybe sig i ny viden og teknologi.

Reduceret administrationsbyrde

Vi tager os af de administrative opgaver som løn, skatteindberetning, ferie og håndtering af sygefravær. En reduceret administrationsbyrde giver jer mulighed for at fokusere mere på jeres kerneforretning og strategisk vækst i stedet for at blive opslugt af administrativt arbejde.

Bliv kontaktet for en uforpligtende samtale omkring jeres behov

Vi kender mulighederne på freelanceområdet, så lad os sammen finde frem til jeres behov, så skræddersyer vi en effektiv løsning!

Freelancearbejde er en mere effektiv måde at udfylde et midlertidigt behov på. Samtidigt får I friske øjne og perspektiver på virksomheden.

Ofte stillede spørgsmål omkring Freelancere

Vi er medlem af Dansk Industri og Dansk Erhverv og følger jeres gældende overenskomst og lokalaftale nøje for at sikre, at vikaren får alle rettigheder og ydelser, de er berettiget til.

I bestemmer vikarens løn, men det er vigtigt at påpege, at vikaren aldrig må aflønnes dårligere end en nyansat i virksomheden. Vi arbejder aktivt for at sikre retfærdig lønfastsættelse.

Vi er altid tilgængelige mellem kl. 6-22 for at imødekomme jeres behov og sikre, at I altid kan kontakte os inden for rimelige arbejdstider.

I tilfælde af en arbejdsskade er det virksomhedens forsikring, der dækker omkostningerne. Vi samarbejder tæt med vores kunder for at sikre, at vikarer er forsikrede og beskyttede.

Vi dækker omkostningerne ved sygdom, medmindre det er en arbejdsskade, hvori virksomhedens forsikring træder i kraft.

I kan opsige en vikar med en dags varsel, hvilket giver jer fleksibilitet og hurtig reaktionsevne i forhold til jeres arbejdskrav.

Vi anvender en kombination af effektiv markedsføring, et omfattende netværk og personlige samtaler for at identificere og tiltrække de mest kvalificerede vikarer. Vores fokus er altid på at levere den bedste arbejdskraft til jeres specifikke behov.

Det siger
andre virksomheder
om vores freelanceløsninger

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

At samarbejde med Anzet er en fornøjelse de levere altid til aftalt tid på opgaven, og Vikarene er altid velafstemt forud for opgaven og Vikarene er altid velafstemt forud for opgaven  

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Vikarløsninger for + 0  danske virksomheder

Hvad adskiller Anzet fra de andre freelancebureauer?

Andre vikarbureauer

Manglende forståelse for behov og kultur

Flere virksomheder oplever udfordringer med at vikarbureauerne ikke forstår, hvad kunden har brug for i forhold til kvalifikationer, erfaring og virksomhedskultur

De rette vikarer til tiden

Mange vikarbureauer har problemer med at levere kvalificerede og pålidelige vikarer til tiden.

Manglende opfølgning og dialog

Når vikarerne er booket, kan vikarbureauer ofte overse behovet for regelmæssig opfølgning med både kunder og vikarer.

Utilstrækkelig juridisk overholdelse

Når en virksomhed hyrer en vikar, lægger de deres tillid til, at vikarbureauet har styr på løn og andre juridiske forpligtelser. Det er desværre ikke altid tilfældet.

Samarbejde og screening af kandidater

Vi sikrer, at vi har en god forståelse for jeres behov gennem grundig afdækning af opgaven. Derudover kender vi vores vikarer, og vores konsulenter er dedikerede til at skabe det bedste match.

+1000 vikarer

Med over 1000 vikarer i vores database og et dedikeret hold af konsulenter, der bliver ved, til de rette vikarer er booket til opgaven, løser vi opgaver, der har været umulige for andre vikarbureauer.

Til stede hos jer på selve arbejdspladsen

Vi er altid tæt på til en opfølgning, og hvis behovet er der, kan vi sidde med ude hos jer, så både I og vikarer kan komme til os med spørgsmål og andre henvendelser

Styr på overenskomsterne og det administrative

Vi sikrer, at gældende overenskomst altid bliver overholdt, at vikarerne får den rette løn til tiden, og vi er medlem af både Dansk Industri og Dansk Erhverv – Vikarbureauernes Brancheforening.

Vi kender kompetente freelancere i jeres område

Vi er placeret med afdelinger på hele Sjælland, og servicerer en bred vifte af virksomheder i hele landet. Herunder ser du et lille udsnit af de byer, vi bl.a. servicerer

Odense
Nyborg
Faxe
Køge
København
Middelfart
Nørre Alslev

Lad os finde din nye midlertidige kollega

Vores dygtige freelance team

Lone Jakobsen
Direktionssekretær og bogholder
Emma Maria Dreist
Marketingansvarlig
Søren Thyregod
Freelancechef
Gitte Spandet sort/hvid uden baggrund
Gitte Spandet
Salgsansvarlig Syd & Øst
Christina Campanella
Salgsansvarlig Vest

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag