Interim medarbejdere er en god måde at få løst specialiserede opgaver, som I ikke har interne kompetencer til. Anzet A/S har kontakt med mange kompetente interim medarbejdere inden for en række forskellige brancher og fag med et bredt spektrum af individuelle kernekompetencer.
En væsentlig fordel ved at bruge Anzet A/S som formidler af interim medarbejdere er, at vi på forhånd har screenet vedkommende og står inde for hans eller hendes kompetencer. Samtidig sørger vi for det kontraktmæssige og honorering af interim medarbejderen.
Vi varetager alt fra administration til lønudbetalinger og al anden praktisk håndtering, så I kan dedikere jeres tid og energi til at drive jeres virksomhed med fokus og fremdrift.
Udfyld kontaktformularen med dine oplysninger, så kontakter vi dig med henblik på en uforpligtende samtale omkring jeres behov.
Alle vores interim medarebjdere er på forhånd blevet screenet, hvorfor vi fuldt ud står inde for deres kompetencer. Vi placerer dagligt dygtige profiler i projektbaserede stillinger, og er også klar til at hjælpe jer med at finde de rette kompetencer.
I samarbejde med jer, udarbejder vi hos Anzet A/S en behovsanalanlyse samt arbejdsramme, som vil gøre det nemmere at indskrænke søgningen efter den eller de kandidater, I har brug for, og sikre at arbejdet udføres med det ønskede resultat.
Med jeres behov og krav kortlagt, går vi på jagt i vores store netværk efter kvalificerede og specialiserede kandidater til opgaven. Vi indskrænker feltet til vores bedste bud på et match, inden vi er klar til at præsentere jer for dem.
Efter at have fundet feltet med de mest oplagte og kvalificerede kandidater til at blive jeres nye midlertidige kollega, udvælger vi, i fællesskab med jer, den helt rigtige profil til opgaven
I en hurtigt skiftende forretningsverden giver interim medarbejdere jer mulighed for hurtigt at tilpasse jer markedets krav og skiftende forretningsbehov. Med deres fleksibilitet kan I nemt skifte fokus og ressourcer, når nye muligheder eller udfordringer opstår, hvilket sikrer, at I altid er foran konkurrenterne.
At ansætte interim medarbejdere kan være mere omkostningseffektivt end faste ansættelser. I betaler kun for den periode, I har brug for ekspertisen, uden de ekstra omkostninger forbundet med fastansatte, såsom pensionsbidrag, bonusser og andre personalegoder. Dette gør det muligt at holde omkostningerne under kontrol, samtidig med at I får adgang til højtkvalificerede ressourcer.
Interim medarbejdere bringer nye ideer og friske perspektiver ind i jeres organisation. Deres erfaring fra forskellige brancher og virksomheder giver dem en unik evne til at spotte muligheder for innovation og forbedring, som jeres faste team måske overser. Denne tilgang kan føre til øget kreativitet, bedre problemløsning og en stærkere konkurrenceposition.
Vi kender mulighederne på interimområdet, så lad os sammen finde frem til jeres behov, så skræddersyer vi en effektiv løsning!
Kundeservicemedarbejder hos Hørkram
At samarbejde med Anzet er en fornøjelse de levere altid til aftalt tid på opgaven, og Vikarene er altid velafstemt forud for opgaven og Vikarene er altid velafstemt forud for opgaven
Kundeservicemedarbejder hos Hørkram
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Kundeservicemedarbejder hos Hørkram
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Kundeservicemedarbejder hos Hørkram
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Kundeservicemedarbejder hos Hørkram
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Vi er placeret med afdelinger på hele Sjælland, og servicerer en bred vifte af virksomheder i hele landet. Herunder ser du et lille udsnit af de byer, vi bl.a. servicerer