Find interim medarbejdere til jeres virksomhed

Interim medarbejdere er en god måde at få løst specialiserede opgaver, som I ikke har interne kompetencer til. Anzet A/S har kontakt med mange kompetente interim medarbejdere inden for en række forskellige brancher og fag med et bredt spektrum af individuelle kernekompetencer.

Bred vifte af specialister på tværs af fag

Verificerede kandidater

Slip for det administrative

Brug en specialist og kom hurtigt i mål med opgaven

En væsentlig fordel ved at bruge Anzet A/S som formidler af interim medarbejdere er, at vi på forhånd har screenet vedkommende og står inde for hans eller hendes kompetencer. Samtidig sørger vi for det kontraktmæssige og honorering af interim medarbejderen.

Vi varetager alt fra administration til lønudbetalinger og al anden praktisk håndtering, så I kan dedikere jeres tid og energi til at drive jeres virksomhed med fokus og fremdrift.

Behov for interim kompetencer

Udfyld kontaktformularen med dine oplysninger, så kontakter vi dig med henblik på en uforpligtende samtale omkring jeres behov.

Effektiv process for fleksibel arbejdskraft

Alle vores interim medarebjdere er på forhånd blevet screenet, hvorfor vi fuldt ud står inde for deres kompetencer. Vi placerer dagligt dygtige profiler i projektbaserede stillinger, og er også klar til at hjælpe jer med at finde de rette kompetencer.

1. Afdækning af behov

I samarbejde med jer, udarbejder vi hos Anzet A/S en behovsanalanlyse samt arbejdsramme, som vil gøre det nemmere at indskrænke søgningen efter den eller de kandidater, I har brug for, og sikre at arbejdet udføres med det ønskede resultat.

Det kræver det af jer:

ca. 5-30 min.

Kan klares remote

2. Vi screener og udvælger mulige kandidater

Med jeres behov og krav kortlagt, går vi på jagt i vores store netværk efter kvalificerede og specialiserede kandidater til opgaven. Vi indskrænker feltet til vores bedste bud på et match, inden vi er klar til at præsentere jer for dem.

3. Interim medarbejder præsenteres og hyres ind

Efter at have fundet feltet med de mest oplagte og kvalificerede kandidater til at blive jeres nye midlertidige kollega, udvælger vi, i fællesskab med jer, den helt rigtige profil til opgaven

Det kræver det af jer:

Ca. 30 minutter

Kan klares remote

0
Årlige rekrutteringer
0
Registrerede vikarer
0
Virksomheder hjulpet

Vi er eksperter i interim inden for følgende brancher

Tre personer, der står og kigger på bærbar computer

IT

Softwareingeniør

Webudvikler

Full Stack Developer

UI/UX Designer

Kvinde der arbejder med lommeregner og papir ved skrivebord

Økonomi

Finansanalytiker

Økonomisk rådgiver

Controller

Økonomichef

Bygge og anlæg

Facility Manager

Bygningsingeniør

Projektleder

Arkitekt

Ejendom

Bæredygtighedskonsulent

Ejendomsskatterådgiver

Ejendomspecialist

Asset Manager

Kvinde der arbejder med lommeregner og papir ved skrivebord

Økonomi

Økonomiassistent

Bogholder

HR-medarbejder

Revisorassistent

Glade personer der arbejder på fabrik

Produktion

Produktionsplanlægger

Produktionsingeniør

Supply Chain Manager

Produktionskoordinator

Robot der svejser

Industri

Industrikonsulent

Vedligeholdelsesingeniør

ERP konsulent

Industridesigner

Salg

Business Development Manager

Salgsanalytiker

Bid Manager

Sales Trainer

3 af de mest oplagte fordele ved at gå med en interim medarbejder fra Anzet A/S

Hurtig tilpasning til markedsskift

I en hurtigt skiftende forretningsverden giver interim medarbejdere jer mulighed for hurtigt at tilpasse jer markedets krav og skiftende forretningsbehov. Med deres fleksibilitet kan I nemt skifte fokus og ressourcer, når nye muligheder eller udfordringer opstår, hvilket sikrer, at I altid er foran konkurrenterne.

Omkostningseffektivitet

At ansætte interim medarbejdere kan være mere omkostningseffektivt end faste ansættelser. I betaler kun for den periode, I har brug for ekspertisen, uden de ekstra omkostninger forbundet med fastansatte, såsom pensionsbidrag, bonusser og andre personalegoder. Dette gør det muligt at holde omkostningerne under kontrol, samtidig med at I får adgang til højtkvalificerede ressourcer.

Øget innovation og friske perspektiver

Interim medarbejdere bringer nye ideer og friske perspektiver ind i jeres organisation. Deres erfaring fra forskellige brancher og virksomheder giver dem en unik evne til at spotte muligheder for innovation og forbedring, som jeres faste team måske overser. Denne tilgang kan føre til øget kreativitet, bedre problemløsning og en stærkere konkurrenceposition.

Bliv kontaktet for en uforpligtende samtale omkring jeres behov

Vi kender mulighederne på interimområdet, så lad os sammen finde frem til jeres behov, så skræddersyer vi en effektiv løsning!

Interimarbejde er en mere effektiv måde at udfylde et midlertidigt behov på. Samtidigt får I friske øjne og perspektiver på virksomheden.

Det siger
andre virksomheder
om vores freelanceløsninger

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

At samarbejde med Anzet er en fornøjelse de levere altid til aftalt tid på opgaven, og Vikarene er altid velafstemt forud for opgaven og Vikarene er altid velafstemt forud for opgaven  

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Vikarløsninger for + 0  danske virksomheder

Vi kender kompetente interim medarbejdere i jeres område

Vi er placeret med afdelinger på hele Sjælland, og servicerer en bred vifte af virksomheder i hele landet. Herunder ser du et lille udsnit af de byer, vi bl.a. servicerer

Odense
Nyborg
Faxe
Køge
København
Middelfart
Nørre Alslev

Lad os finde jeres nye midlertidige kollega

Vores dygtige interim team

Lone Jakobsen
Direktionssekretær og bogholder
Emma Maria Dreist
Marketingansvarlig
Søren Thyregod
Freelancechef
Christina Campanella
Salgsansvarlig Vest
Noah Rosenkilde Langmark
Searchkonsulent
Cecilie Hansen
Rekrutteringskonsulent
Carina Due Overbye
Driftschef – Rekruttering
Christopher Sunddahl
Rekrutteringschef

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag