Vi har en gennemtestet proces, og en grundig udvælgelsesproces, derfor er vi også klar til at yde matchgaranti.
Vi er rekrutteringseksperter – Vores erfarne konsulenter har mange års ekspertise inden for rekruttering, og vi har dedikerede specialister, der er klar til at assistere med jeres unikke behov og præferencer.
Udfyld kontaktformularen med dine oplysninger, så vender vi retur til dig hurtigst muligt med mere information og måske endda med et godt bud på jeres nye kollega.
Fordelen ved at benytte sig af en ekstern rekrutteringspartner som Anzet A/S er, at I som virksomhed ofte kan spare en masse tid og undgå en række problemstillinger med at lokalisere og vurdere mulige kandidater. Ofte overstiger omkostningerne ved en intern rekrutteringsproces, de omkostninger, der er ved at hyre et rekrutteringsbureau.
Vi er erfarne og har en veludviklet og gennemtestet search-strategi til at finde de bedst mulige kandidater. Vi udfører baggrundstjek, holder samtaler og tager personlighedstests for at udvælge det rette kandidatfelt til jer. Vi udfører over 200 rekrutteringer årligt, og vi har så høj træfsikkerhed på ansættelser gennem vores rekrutteringsprocesser, at vi tilbyder garanti.
Det kan blive en dyr proces at ansætte den forkerte medarbejder, og netop det er en af de største fordele ved at alliere sig med et professionelt rekrutteringsbureau. Hos Anzet A/S sætter vi en ære i at finde den rigtige person til opgaven og trækker på alle de mulige ressourcer for at få størst mulig træfsikkerhed.
Vi ved, hvor vi skal lede, og vi har værktøjerne til at analysere og præsentere jeres virksomhed på den rigtige måde for en potentiel medarbejder. Lad os sammen identificere, hvilken stilling I skal have besat og finde jeres nye kollega.
Der er findes mange forskellige metoder til at bemande de forskellige positioner i jeres virksomhed, og hvilken I skal vælge afhænger af mange forskellige faktorer. Hos Anzet tilbyder vi ikk kun sparring til at identificere hvilken ansættelsesform der passer bedst til jeres virksomhed, men også at aktivt gå ud og søge efter den bestemte kandidat til den specifikke ansættelsesform.
En freelancemodel kan være rigtig god, hvis du ønsker at oprette og teste en position i din virksomhed, uden at binde dig til en fastansættelse.
En fastansættelse er den mest gængse metode, når det kommer til bemanding i en virksomhed. Fastansættelsen giver en sikkerhed for både virksomhed og medarbejder, og nogle almindelige
Har I behov for en midlertidig medarbejder I en kortere eller længere periode, kan en vikarløsning være det rette valg.
At benytte et eksternt rekrutteringsbureau som Anzet A/S kan spare jeres virksomhed både tid og ressourcer. Vi har ekspertisen og netværket til at finde de bedste kandidater, så I kan fokusere på jeres kerneforretning.
Vi følger en detaljeret proces for at sikre det bedste resultat:
Vi stræber efter at præsentere mellem 1-5 nøje udvalgte kandidater, afhængigt af stillingens krav og branchen.
Anzet A/S leverer de bedste kandidater ved at leve op til vores kerneværdier: kvalitet, professionalisme og effektivitet. Vi går meget op i den tætte sparring med vores kunder, og gennem dette sikrer vi, at I får det rette match mellem kandidat og virksomhed.
Ja, vi tilbyder en garanti for vores rekrutteringsydelser for at sikre, at I er tilfredse med resultatet.
Ja, vi tilbyder onboarding, da det er en værdifuld proces, der hjælper med at integrere nye medarbejdere hurtigt og effektivt i virksomheden.
Vi kan hjælpe med alt inden for markedsføring, fra det grundlæggende til mere avancerede tiltag som videoproduktion. Vi skræddersyr løsninger efter jeres behov og budget.
Vi finder kandidater gennem vores omfattende netværk, brug af sociale medier, jobportaler og ved at udføre aktiv search efter potentielle kandidater.
Kundeservicemedarbejder hos Hørkram
At samarbejde med Anzet er en fornøjelse de levere altid til aftalt tid på opgaven, og Vikarene er altid velafstemt forud for opgaven
Kundeservicemedarbejder hos Hørkram
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Kundeservicemedarbejder hos Hørkram
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Kundeservicemedarbejder hos Hørkram
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Kundeservicemedarbejder hos Hørkram
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Flere virksomheder oplever udfordringer med at vikarbureauerne ikke forstår, hvad kunden har brug for i forhold til kvalifikationer, erfaring og virksomhedskultur
Mange vikarbureauer har problemer med at levere kvalificerede og pålidelige vikarer til tiden.
Når vikarerne er booket, kan vikarbureauer ofte overse behovet for regelmæssig opfølgning med både kunder og vikarer.
Når en virksomhed hyrer en vikar, lægger de deres tillid til, at vikarbureauet har styr på løn og andre juridiske forpligtelser. Det er desværre ikke altid tilfældet.
Vi sikrer, at vi har en god forståelse for jeres behov gennem grundig afdækning af opgaven. Derudover kender vi vores vikarer, og vores konsulenter er dedikerede til at skabe det bedste match.
Med over 1000 vikarer i vores database og et dedikeret hold af konsulenter, der bliver ved, til de rette vikarer er booket til opgaven, løser vi opgaver, der har været umulige for andre vikarbureauer.
Vi er altid tæt på til en opfølgning, og hvis behovet er der, kan vi sidde med ude hos jer, så både I og vikarer kan komme til os med spørgsmål og andre henvendelser
Vi sikrer, at gældende overenskomst altid bliver overholdt, at vikarerne får den rette løn til tiden, og vi er medlem af både Dansk Industri og Dansk Erhverv – Vikarbureauernes Brancheforening.
Vi er placeret med afdelinger på hele Sjælland, og servicerer en bred vifte af virksomheder i hele landet. Herunder ser du et lille udsnit af de byer, vi bl.a. servicerer