Matchgaranti

Vi er rekrutteringseksperter

Slip for det administrative

Lokalt rekrutteringsbureau med matchgaranti

Vi har en gennemtestet proces, og en grundig udvælgelsesproces, derfor er vi også klar til at yde matchgaranti.

Vi er rekrutteringseksperter – Vores erfarne konsulenter har mange års ekspertise inden for rekruttering, og vi har dedikerede specialister, der er klar til at assistere med jeres unikke behov og præferencer.

Udfyld kontaktformularen med dine oplysninger, så vender vi retur til dig hurtigst muligt med mere information og måske endda med et godt bud på jeres nye kollega.

3 gode grunde til at få professionel hjælp til rekruttering

Spar tid og penge

Fordelen ved at benytte sig af en ekstern rekrutteringspartner som Anzet A/S er, at I som virksomhed ofte kan spare en masse tid og undgå en række problemstillinger med at lokalisere og vurdere mulige kandidater. Ofte overstiger omkostningerne ved en intern rekrutteringsproces, de omkostninger, der er ved at hyre et rekrutteringsbureau.

Vi afdækker hele markedet

Vi er erfarne og har en veludviklet og gennemtestet search-strategi til at finde de bedst mulige kandidater. Vi udfører baggrundstjek, holder samtaler og tager personlighedstests for at udvælge det rette kandidatfelt til jer. Vi udfører over 200 rekrutteringer årligt, og vi har så høj træfsikkerhed på ansættelser gennem vores rekrutteringsprocesser, at vi tilbyder garanti.

Ram plet første gang

Det kan blive en dyr proces at ansætte den forkerte medarbejder, og netop det er en af de største fordele ved at alliere sig med et professionelt rekrutteringsbureau. Hos Anzet A/S sætter vi en ære i at finde den rigtige person til opgaven og trækker på alle de mulige ressourcer for at få størst mulig træfsikkerhed.

Bliv kontaktet for en uforpligtende samtale omkring jeres behov

Vi ved, hvor vi skal lede, og vi har værktøjerne til at analysere og præsentere jeres virksomhed på den rigtige måde for en potentiel medarbejder. Lad os sammen identificere, hvilken stilling I skal have besat og finde jeres nye kollega.

En sund virksomhed er gjort af de rigtige ansættelser, men der er rift om de bedste kandidater, og det er dyrt at lave fejl!

Hvilken slags ansættelse søger I?

Der er findes mange forskellige metoder til at bemande de forskellige positioner i jeres virksomhed, og hvilken I skal vælge afhænger af mange forskellige faktorer. Hos Anzet tilbyder vi ikk kun sparring til at identificere hvilken ansættelsesform der passer bedst til jeres virksomhed, men også at aktivt gå ud og søge efter den bestemte kandidat til den specifikke ansættelsesform.

Freelance

En freelancemodel kan være rigtig god, hvis du ønsker at oprette og teste en position i din virksomhed, uden at binde dig til en fastansættelse.

Fastansættelse

En fastansættelse er den mest gængse metode, når det kommer til bemanding i en virksomhed. Fastansættelsen giver en sikkerhed for både virksomhed og medarbejder, og nogle almindelige 

Vikar

Har I behov for en midlertidig medarbejder I en kortere eller længere periode, kan en vikarløsning være det rette valg.

Ofte stillede spørgsmål omkring rekruttering

At benytte et eksternt rekrutteringsbureau som Anzet A/S kan spare jeres virksomhed både tid og ressourcer. Vi har ekspertisen og netværket til at finde de bedste kandidater, så I kan fokusere på jeres kerneforretning.

Vi følger en detaljeret proces for at sikre det bedste resultat:

  1. Udarbejdelse af kandidatprofil:
    Sammen får vi defineret de ønskede kompetencer, erfaringer og personlige egenskaber.

  2. Udarbejdelse af jobprofil:
    Præcisering af jobbeskrivelsen og ansvarsområder.

  3. Search:
    Aktivt søgning efter potentielle kandidater i vores netværk og eksternt.

  4. Annoncering:
    Annoncering af stillingen på relevante platforme.

  5. Gennemgang af kandidater:
    Screening af ansøgninger og CV’er for at udvælge egnede kandidater.

  6. Jobsamtaler:
    Samtaler med udvalgte kandidater for at vurdere deres egnethed både fagligt og personlighedsmæssigt.

  7. Tests:
    Om nødvendigt, udførelse af faglige eller personlighedsbaserede tests.

  8. Præsentation af kandidater til kunden:
    Vi fremlægger de bedste kandidater til jer.

  9. Samtale med kunden:
    De udvalgte kandidater kommer til.

  10. Samtale med jer:
    Så I kan være med til at vurdere dem. Herfra bliver den bedste kandidat udvalgt og ansat.

Vi stræber efter at præsentere mellem 1-5 nøje udvalgte kandidater, afhængigt af stillingens krav og branchen.

Anzet A/S leverer de bedste kandidater ved at leve op til vores kerneværdier: kvalitet, professionalisme og effektivitet. Vi går meget op i den tætte sparring med vores kunder, og gennem dette sikrer vi, at I får det rette match mellem kandidat og virksomhed.

Ja, vi tilbyder en garanti for vores rekrutteringsydelser for at sikre, at I er tilfredse med resultatet.

Ja, vi tilbyder onboarding, da det er en værdifuld proces, der hjælper med at integrere nye medarbejdere hurtigt og effektivt i virksomheden.

Vi kan hjælpe med alt inden for markedsføring, fra det grundlæggende til mere avancerede tiltag som videoproduktion. Vi skræddersyr løsninger efter jeres behov og budget.

Vi finder kandidater gennem vores omfattende netværk, brug af sociale medier, jobportaler og ved at udføre aktiv search efter potentielle kandidater.

Det siger
andre virksomheder
om vores vikarløsninger

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

At samarbejde med Anzet er en fornøjelse de levere altid til aftalt tid på opgaven, og Vikarene er altid velafstemt forud for opgaven  

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Vi har været med til ansættelsen af + 0  medarbejdere for bl.a. følgende virksomheder

Hvad adskiller Anzet fra de andre rekrutteringsbureauer?

Andre rekrutteringsbureauer

Manglende forståelse for behov og kultur

Flere virksomheder oplever udfordringer med at vikarbureauerne ikke forstår, hvad kunden har brug for i forhold til kvalifikationer, erfaring og virksomhedskultur

De rette vikarer til tiden

Mange vikarbureauer har problemer med at levere kvalificerede og pålidelige vikarer til tiden.

Manglende opfølgning og dialog

Når vikarerne er booket, kan vikarbureauer ofte overse behovet for regelmæssig opfølgning med både kunder og vikarer.

Utilstrækkelig juridisk overholdelse

Når en virksomhed hyrer en vikar, lægger de deres tillid til, at vikarbureauet har styr på løn og andre juridiske forpligtelser. Det er desværre ikke altid tilfældet.

Samarbejde og screening af kandidater

Vi sikrer, at vi har en god forståelse for jeres behov gennem grundig afdækning af opgaven. Derudover kender vi vores vikarer, og vores konsulenter er dedikerede til at skabe det bedste match.

+1000 vikarer

Med over 1000 vikarer i vores database og et dedikeret hold af konsulenter, der bliver ved, til de rette vikarer er booket til opgaven, løser vi opgaver, der har været umulige for andre vikarbureauer.

Til stede hos jer på selve arbejdspladsen

Vi er altid tæt på til en opfølgning, og hvis behovet er der, kan vi sidde med ude hos jer, så både I og vikarer kan komme til os med spørgsmål og andre henvendelser

Styr på overenskomsterne og det administrative

Vi sikrer, at gældende overenskomst altid bliver overholdt, at vikarerne får den rette løn til tiden, og vi er medlem af både Dansk Industri og Dansk Erhverv – Vikarbureauernes Brancheforening.

Vi har adgang til kvalificerede kandidater i jeres område

Vi er placeret med afdelinger på hele Sjælland, og servicerer en bred vifte af virksomheder i hele landet. Herunder ser du et lille udsnit af de byer, vi bl.a. servicerer

Næstved
Stege
Greve
Slagelse
Odense
Nyborg
Faxe
Køge
København
Nykøbing F
Middelfart
Nørre Alslev

Lad os finde din nye kollega

Vores dygtige rekrutteringsteam

Christopher Sunddahl
Rekrutteringschef
Carina Due Overbye
Driftschef – Rekruttering
Cecilie Hansen
Rekrutteringskonsulent
Noah Rosenkilde Langmark
Searchkonsulent
Christina Campanella
Salgsansvarlig Vest
Emma Maria Dreist
Marketingansvarlig
Gitte Spandet sort/hvid uden baggrund
Gitte Spandet
Salgsansvarlig Syd & Øst
Lone Jakobsen
Direktionssekretær og bogholder

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag