Rekrutteringsbureau med fokus på det perfekte match

Spar tid og penge med Anzet A/S. Vi er specialister i at finde de rette talenter til jeres virksomhed. Det betyder, at I kan spare dyrebar tid, der normalt ville blive brugt på omfattende rekrutteringsprocesser. Vores ekspertise og omfattende netværk giver jer adgang til kvalificerede kandidater på kortere tid og med lavere omkostninger end traditionelle rekrutteringsmetoder. Lad os hjælpe jer med at finde det helt rette match. 

Matchgaranti

Vi er rekrutteringseksperter

Slip for det administrative

Rekrutteringsbureau med matchgaranti

Vi har en gennemtestet proces, og en grundig udvælgelsesproces, derfor er vi også klar til at yde matchgaranti.

Vi er rekrutteringseksperter – Vores erfarne konsulenter har mange års ekspertise inden for rekruttering, og vi har dedikerede specialister, der er klar til at assistere med jeres unikke behov og præferencer.

Få hjælp til at finde jeres nye kollega

Udfyld kontaktformularen med dine oplysninger, så vender vi retur til dig hurtigst muligt med mere information og måske endda med et godt bud på jeres nye kollega.

Effektiv proces for den bedste ansættelse

Vi udfører baggrundstjek, holder samtaler og tager personlighedstests for at udvælge det rette kandidatfelt til jer. Vi udfører over 200 rekrutteringer årligt, og vi har så høj træfsikkerhed på ansættelser gennem vores rekrutteringsprocesser, at vi tilbyder garanti.

For os er den personlige kontakt og service altafgørende og i en rekrutteringsproces med os, vil i blive tilknyttet en rekrutteringskonsulent, der vil stå klar til at besvare jeres spørgsmål og henvendelser undervejs.

1. Jobanalyse

Det drejer sig om en udvidet jobanalyse i forhold til en almindelig rekrutteringsproces, hvor alle relevante informationer om stillingen tilvejebringes. Herunder forretnings- og arbejdskulturelle forhold, virksomhedens krav og forventninger til ledelsesstil, erfaring og hidtidig performance. Analysen afstemmes med virksomheden med henblik på at sikre det helt rigtige match.

2. Search & Annoncering

Omfatter tiltrækning af relevante kandidater. På baggrund af den viden, som første fase har tilvejebragt, definerer vi en målgruppe og iværksætter tiltag med henblik på at gøre potentielle kandidater opmærksomme på stillingen, og selv gå ud og aktivt søge kandidater. I den proces benytter Anzet A/S både sit eget brede netværk og diverse CV-databaser, samt professionelle målrettede annonceringskanaler.

3. Selektering

Handler om udvælgelse af relevante kandidater. Vi udvælger og screener de egnede kandidater i forhold til de specifikke krav og afstemmer med de respektive kandidater. Vi foretager også baggrundstjek for fx at afdække eventuelle uoverensstemmelser mellem opgivne oplysninger og faktiske forhold. I bliver herefter introduceret til det absolut mest kompetente kandidatfelt, og i samarbejde med jer, udvælger vi spidskandidater til dybdeinterviews og personlighedstest.

4. Ansættelse

Vedrører selve ansættelsen. Her tilbyder vi bl.a. assistance med udarbejdelse af ansættelseskontrakt og de tilhørende dokumenter.
Vi støtter jer gennem forhandlingsprocessen for at sikre, at både I og den nye medarbejder er tilfredse med aftalen. Dette inkluderer ligeså at adressere eventuelle specifikke krav eller forventninger fra begge parter. Vi yder støtte under eventuelle forhandlinger mellem arbejdsgiver og kandidat vedrørende ansættelsesbetingelser og vilkår

5. Onboarding

Det er en fællesbetegnelse for de processer, der skal sikre, at nye medarbejdere tilegner sig den viden og adfærd, der gør dem til effektive aktører i organisationen. Onboarding handler altså om at klæde nye medarbejdere fagligt og kulturelt på til at kunne begå sig i virksomheden. En vellykket onboarding øger sandsynligheden for, at nye medarbejdere skaber værdi i organisationen og minimerer samtidig risikoen for, at de forlader stillingen inden for de første år.

+ 0
Årlige rekrutteringer
+ 0
Registrerede kandidater
+ 0
Virksomheder hjulpet

Vi er specialister i rekruttering inden for følgende brancher

Kvinde der arbejder med lommeregner og papir ved skrivebord

Økonomi

Controller

Regnskabschef

Økonomikonsulent

CFO

Bygge og anlæg

Byggeleder
Projektleder
Bygningskonstruktør
Anlægsingeniør
Glade personer der arbejder på fabrik

Produktion

Produktionsleder
Procesingeniør
Produktionschef
Planlægger

Salg

Account Manager
Key Account Manager
Salgschef
Salgsdirektør
tre personer i gule veste på et lager

Lager & logistik

Logistikkoordinator

Lagerchef

Kørselsdisponent

Supply Chain Manager

Tre personer, der står og kigger på bærbar computer

El, IT & Teknik

Softwareudvikler
Projektleder
Servicetekniker
Ingeniør

HORECA

Kok
Restaurantchef
Køkkenassistent
Hotelmanager

Pharma

Procesingeniør
Farmakonom
Development Scientist
QA/QC medarbejder

Ejendom

Ejendomsadministrator
Ejendomsmægler
Bygningsinspektør
Facility Manager
Robot der svejser

Industri

Produktionsingeniør
Produktionsplanlægger
Produktionskoordinator
Industriautomationsingeniør

Marketing

Marketingkoordinator
Marketingchef
Content Manager
Digital Marketing Specialist
Mand i sikkerhedsvest og skjorte foran lastbil

Transport

Kørselsdisponent
Logistikkoordinator
Transportleder
Transportplanlægger

3 gode grunde til at få professionel hjælp til rekruttering

Spar tid og penge

Fordelen ved at benytte sig af en ekstern rekrutteringspartner som Anzet A/S er, at I som virksomhed ofte kan spare en masse tid og undgå en række problemstillinger med at lokalisere og vurdere mulige kandidater. Ofte overstiger omkostningerne ved en intern rekrutteringsproces, de omkostninger, der er ved at hyre et rekrutteringsbureau.

Vi afdækker hele markedet

Vi er erfarne og har en veludviklet og gennemtestet search-strategi til at finde de bedst mulige kandidater. Vi udfører baggrundstjek, holder samtaler og tager personlighedstests for at udvælge det rette kandidatfelt til jer. Vi udfører over 200 rekrutteringer årligt, og vi har så høj træfsikkerhed på ansættelser gennem vores rekrutteringsprocesser, at vi tilbyder garanti.

Ram plet første gang

Det kan blive en dyr proces at ansætte den forkerte medarbejder, og netop det er en af de største fordele ved at alliere sig med et professionelt rekrutteringsbureau. Hos Anzet A/S sætter vi en ære i at finde den rigtige person til opgaven og trækker på alle de mulige ressourcer for at få størst mulig træfsikkerhed.

Bliv kontaktet for en uforpligtende samtale omkring jeres behov

Vi ved, hvor vi skal lede, og vi har værktøjerne til at analysere og præsentere jeres virksomhed på den rigtige måde for en potentiel medarbejder. Lad os sammen identificere, hvilken stilling I skal have besat og finde jeres nye kollega.

Professionel hjælp til ansættelser der skal ramme plet

Executive rekruttering

Som navnet indikerer, handler executive rekruttering om at finde nøglemedarbejdere i virksomheden, som kan hjælpe med at lede dine medarbejdere i den rigtige retning. Tryk på knappen herunder for at læse meget mere om vores executive rekruttering.

Specialist rekruttering

Søgningen efter en specialist kan være et langt sejt træk, og ofte ender man ud med en medarbejder, som man alligevel skal ud og investere en masse penge i, for at få den profil, man søger. Med vores brede netværk og diverse CV-databaser, kan vi lave en bred søgning efter den specifikke specialist I søger.

BLUE COLLAR rekruttering

BLUE COLLAR rekruttering refererer til folkene "på gulvet", som eksempelvis de fleste jobs. i byggebranchen eller fx fabriksarbejdere. Det er ofte disse folk som udgør fundamentet i virksomheden, hvorfor de er mindst lige så vigtige som dem der leder den.

Headhunting

Den rigtige mand til jobbet findes derude, og en sjælden gang imellem er det en profil man allerede kender. Hos Anzet A/S hjælper vi med at skabe forbindelse mellem virksomheden og profilen, og agerer mellemled i processen omkring head hunting af profilen.

En sund virksomhed er gjort af de rigtige ansættelser, men der er rift om de bedste kandidater, og det er dyrt at lave fejl!

Hvilken slags ansættelse søger I?

Der er findes mange forskellige metoder til at bemande de forskellige positioner i jeres virksomhed, og hvilken I skal vælge afhænger af mange forskellige faktorer. Hos Anzet tilbyder vi ikk kun sparring til at identificere hvilken ansættelsesform der passer bedst til jeres virksomhed, men også at aktivt gå ud og søge efter den bestemte kandidat til den specifikke ansættelsesform.

Freelance

En freelancemodel kan være rigtig god, hvis du ønsker at oprette og teste en position i din virksomhed, uden at binde dig til en fastansættelse.

Fastansættelse

En fastansættelse er den mest gængse metode, når det kommer til bemanding i en virksomhed. Fastansættelsen giver en sikkerhed for både virksomhed og medarbejder, og nogle almindelige 

Vikar

Har I behov for en midlertidig medarbejder I en kortere eller længere periode, kan en vikarløsning være det rette valg.

Ofte stillede spørgsmål omkring rekruttering

At benytte et eksternt rekrutteringsbureau som Anzet A/S kan spare jeres virksomhed både tid og ressourcer. Vi har ekspertisen og netværket til at finde de bedste kandidater, så I kan fokusere på jeres kerneforretning.

Vi følger en detaljeret proces for at sikre det bedste resultat:

  1. Udarbejdelse af kandidatprofil:
    Sammen får vi defineret de ønskede kompetencer, erfaringer og personlige egenskaber.

  2. Udarbejdelse af jobprofil:
    Præcisering af jobbeskrivelsen og ansvarsområder.

  3. Search:
    Aktivt søgning efter potentielle kandidater i vores netværk og eksternt.

  4. Annoncering:
    Annoncering af stillingen på relevante platforme.

  5. Gennemgang af kandidater:
    Screening af ansøgninger og CV’er for at udvælge egnede kandidater.

  6. Jobsamtaler:
    Samtaler med udvalgte kandidater for at vurdere deres egnethed både fagligt og personlighedsmæssigt.

  7. Tests:
    Om nødvendigt, udførelse af faglige eller personlighedsbaserede tests.

  8. Præsentation af kandidater til kunden:
    Vi fremlægger de bedste kandidater til jer.

  9. Samtale med kunden:
    De udvalgte kandidater kommer til.

  10. Samtale med jer:
    Så I kan være med til at vurdere dem. Herfra bliver den bedste kandidat udvalgt og ansat.

Vi stræber efter at præsentere mellem 1-5 nøje udvalgte kandidater, afhængigt af stillingens krav og branchen.

Anzet A/S leverer de bedste kandidater ved at leve op til vores kerneværdier: kvalitet, professionalisme og effektivitet. Vi går meget op i den tætte sparring med vores kunder, og gennem dette sikrer vi, at I får det rette match mellem kandidat og virksomhed.

Ja, vi tilbyder en garanti for vores rekrutteringsydelser for at sikre, at I er tilfredse med resultatet.

Ja, vi tilbyder onboarding, da det er en værdifuld proces, der hjælper med at integrere nye medarbejdere hurtigt og effektivt i virksomheden.

Vi kan hjælpe med alt inden for markedsføring, fra det grundlæggende til mere avancerede tiltag som videoproduktion. Vi skræddersyr løsninger efter jeres behov og budget.

Vi finder kandidater gennem vores omfattende netværk, brug af sociale medier, jobportaler og ved at udføre aktiv search efter potentielle kandidater.

Det siger
andre virksomheder
om vores vikarløsninger

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

At samarbejde med Anzet er en fornøjelse de levere altid til aftalt tid på opgaven, og Vikarene er altid velafstemt forud for opgaven  

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Josephine, 28

Kundeservicemedarbejder hos Hørkram

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Vi har været med til ansættelsen af + 0  medarbejdere for bl.a. følgende virksomheder

Hvad adskiller Anzet fra de andre rekrutteringsbureauer?

Andre rekrutteringsbureauer

Manglende forståelse for behov og kultur

Flere virksomheder oplever udfordringer med at vikarbureauerne ikke forstår, hvad kunden har brug for i forhold til kvalifikationer, erfaring og virksomhedskultur

De rette vikarer til tiden

Mange vikarbureauer har problemer med at levere kvalificerede og pålidelige vikarer til tiden.

Manglende opfølgning og dialog

Når vikarerne er booket, kan vikarbureauer ofte overse behovet for regelmæssig opfølgning med både kunder og vikarer.

Utilstrækkelig juridisk overholdelse

Når en virksomhed hyrer en vikar, lægger de deres tillid til, at vikarbureauet har styr på løn og andre juridiske forpligtelser. Det er desværre ikke altid tilfældet.

Samarbejde og screening af kandidater

Vi sikrer, at vi har en god forståelse for jeres behov gennem grundig afdækning af opgaven. Derudover kender vi vores vikarer, og vores konsulenter er dedikerede til at skabe det bedste match.

+1000 vikarer

Med over 1000 vikarer i vores database og et dedikeret hold af konsulenter, der bliver ved, til de rette vikarer er booket til opgaven, løser vi opgaver, der har været umulige for andre vikarbureauer.

Til stede hos jer på selve arbejdspladsen

Vi er altid tæt på til en opfølgning, og hvis behovet er der, kan vi sidde med ude hos jer, så både I og vikarer kan komme til os med spørgsmål og andre henvendelser

Styr på overenskomsterne og det administrative

Vi sikrer, at gældende overenskomst altid bliver overholdt, at vikarerne får den rette løn til tiden, og vi er medlem af både Dansk Industri og Dansk Erhverv – Vikarbureauernes Brancheforening.

Vi har adgang til kvalificerede kandidater i jeres område

Vi er placeret med afdelinger på hele Sjælland, og servicerer en bred vifte af virksomheder i hele landet. Herunder ser du et lille udsnit af de byer, vi bl.a. servicerer

Næstved
Stege
Greve
Slagelse
Odense
Nyborg
Faxe
Køge
København
Nykøbing F
Middelfart
Nørre Alslev

Lad os finde din nye kollega

Vores dygtige rekrutteringsteam

Lone Jakobsen
Direktionssekretær og bogholder
Mand i jakkesæt, der kigger ind i kamera
Dennis Cadalin
Financial Business Controller
Emma Maria Dreist
Marketingansvarlig
Henriette Lind
Rekrutterings- & Talentudviklingskonsulent
Kristine Askjær
Rekrutteringskonsulent
Noah Rosenkilde Langmark
Rekrutteringskonsulent
Cecilie Hansen
Rekrutteringskonsulent
Christopher Sunddahl
Rekrutteringschef
Puk Lebek
Chefkonsulent

Har I brug for noget andet?

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag