Vi løser store som små udfordringer indenfor vikarområdet. Samarbejd med os og træk på vores store database af erfarne vikarer – vi finder hurtigt og effektivt det bedste match! Vikaren er ansat hos os så vi står for alt det praktiske som løn, skat, feriepenge mm. nemmere bliver det ikke!
Verden er omskiftelig, og fleksibilitet i hverdagen samt strategien er afgørende for at forstærke konkurrenceevnen. Hos Anzet A/S tilbyder vi netop denne fleksibilitet gennem vores vikarer, der altid står parat til at imødekomme jeres specifikke behov.
Vi varetager alt fra administration til lønudbetalinger og al anden praktisk håndtering, så I kan dedikere jeres tid og energi til at drive jeres virksomhed med fokus og fremdrift.
Udfyld kontaktformularen med dine oplysninger, så Kontakter vi dig med henblik på en uforpligtende samtale omkring jeres behov.
Alle vores vikarer har bl.a. været til personlig samtale, hvor vi har mødt dem ansigt til ansigt og afdækket deres kvalifikationer, CV og referencer.
I samarbejde med jer, udarbejder vi hos Anzet en behovsanalanlyse samt arbejdsramme, som vil gøre det nemmere at udvælge den eller de kandidater, I har brug for og sikre, at arbejdet udføres med det ønskede resultat hver gang.
Med jeres behov og krav kortlagt, går vi på jagt i vores store database efter kvalificerede kandidater til opgaven. Via en indledende samtale omkring den vikariatet, indskrænker vi feltet yderligere ned, inden vi er klar til at præsentere jer for vores bud på det bedste match.
Efter at have fundet feltet med de mest oplagte og kvalificerede kandidater til at blive jeres nye midlertidige kollega, udvælger vi, i fællesskab med jer, den helt rigtige profil til opgaven
Ved at benytte vikarer fra et Anzet A/S kan I nemt tilpasse bemandingen efter behov. Dette er især nyttigt i brancher med sæsonbetonet aktivitet eller ved pludselige stigninger i arbejdsbyrden.
Vores database indeholder over 1000 nøje udvalgte og kvalificerede vikarer, der dækker et bredt spektrum af fagområder. Dette sikrer, at I hurtigt kan få de rette vikarer til jobbet.
Vi tager os af de administrative opgaver som løn, skatteindberetning, ferie og håndtering af sygefravær. En reduceret administrationsbyrde giver jer mulighed for at fokusere mere på jeres kerneforretning og strategisk vækst i stedet for at blive opslugt af administrativt arbejde.
Vi kender mulighederne på vikarområdet, så lad os sammen finde frem til de bedste løsninger for jer så skræddersyer vi en effektiv løsning!
Vi er medlem af Dansk Industri og Dansk Erhverv og følger jeres gældende overenskomst og lokalaftale nøje for at sikre, at vikaren får alle rettigheder og ydelser, de er berettiget til.
I bestemmer vikarens løn, men det er vigtigt at påpege, at vikaren aldrig må aflønnes dårligere end en nyansat i virksomheden. Vi arbejder aktivt for at sikre retfærdig lønfastsættelse.
Vi er altid tilgængelige mellem kl. 6-22 for at imødekomme jeres behov og sikre, at I altid kan kontakte os inden for rimelige arbejdstider.
I tilfælde af en arbejdsskade er det virksomhedens forsikring, der dækker omkostningerne. Vi samarbejder tæt med vores kunder for at sikre, at vikarer er forsikrede og beskyttede.
Vi dækker omkostningerne ved sygdom, medmindre det er en arbejdsskade, hvori virksomhedens forsikring træder i kraft.
I kan opsige en vikar med en dags varsel, hvilket giver jer fleksibilitet og hurtig reaktionsevne i forhold til jeres arbejdskrav.
Vi anvender en kombination af effektiv markedsføring, et omfattende netværk og personlige samtaler for at identificere og tiltrække de mest kvalificerede vikarer. Vores fokus er altid på at levere den bedste arbejdskraft til jeres specifikke behov.
Kundeservicemedarbejder hos Hørkram
At samarbejde med Anzet er en fornøjelse de levere altid til aftalt tid på opgaven, og Vikarene er altid velafstemt forud for opgaven og Vikarene er altid velafstemt forud for opgaven
Kundeservicemedarbejder hos Hørkram
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Kundeservicemedarbejder hos Hørkram
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Kundeservicemedarbejder hos Hørkram
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Kundeservicemedarbejder hos Hørkram
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Flere virksomheder oplever udfordringer med at vikarbureauerne ikke forstår, hvad kunden har brug for i forhold til kvalifikationer, erfaring og virksomhedskultur
Mange vikarbureauer har problemer med at levere kvalificerede og pålidelige vikarer til tiden.
Når vikarerne er booket, kan vikarbureauer ofte overse behovet for regelmæssig opfølgning med både kunder og vikarer.
Når en virksomhed hyrer en vikar, lægger de deres tillid til, at vikarbureauet har styr på løn og andre juridiske forpligtelser. Det er desværre ikke altid tilfældet.
Vi sikrer, at vi har en god forståelse for jeres behov gennem grundig afdækning af opgaven. Derudover kender vi vores vikarer, og vores konsulenter er dedikerede til at skabe det bedste match.
Med over 1000 vikarer i vores database og et dedikeret hold af konsulenter, der bliver ved, til de rette vikarer er booket til opgaven, løser vi opgaver, der har været umulige for andre vikarbureauer.
Vi er altid tæt på til en opfølgning, og hvis behovet er der, kan vi sidde med ude hos jer, så både I og vikarer kan komme til os med spørgsmål og andre henvendelser
Vi sikrer, at gældende overenskomst altid bliver overholdt, at vikarerne får den rette løn til tiden, og vi er medlem af både Dansk Industri og Dansk Erhverv – Vikarbureauernes Brancheforening.
Vi er placeret med afdelinger på hele Sjælland, og servicerer en bred vifte af virksomheder i hele landet. Herunder ser du et lille udsnit af de byer, vi bl.a. servicerer