Formidling af freelance
En væsentlig fordel ved at bruge os som formidler af freelancere er, at vi på forhånd har screenet vedkommende og står inde for hans eller hendes kompetencer. Samtidig sørger vi for det kontraktmæssige og honorering af freelanceren.
Processen med formidling af en freelancer tager udgangspunkt i en uforpligtende snak eller et møde med en af vores konsulenter, hvor vi registrerer jeres ønsker og behov. Herefter får I et estimat over niveauet for time- eller månedspris for freelancere, der kan opfylde kravspecifikationerne. Og når I accepterer rammevilkårene, går vi i gang med en egentlig søgning.
Næste fase er, at vi præsenterer en eller flere kandidater, som matcher jeres krav og er interesserede i opgaven. Kandidaterne indkaldes til en samtale, som både kan foregå fysisk eller online. Herefter vælger I den kandidat, som I foretrækker, og så kan I kan begynde samarbejdet med det samme.
Samarbejde med en freelancer kan være en effektiv måde at få løst specialiserede opgaver, hvor virksomhedens egne kompetencer ikke rækker. Typiske freelance opgaver drejer sig om forskellige former for ‘lej-en-interim-medarbejder’. Det kan være ingeniører, IT-konsulenter, marketing-specialister, regnskabs- og økonomikyndige eller fotografer og leverandører af grafisk assistance. Anzet A/S har kontakt med mange freelancere inden for en række forskellige brancher og fag med et bredt spekter af individuelle kernekompetencer.
Er du klar til næste skridt?
Lad os tale sammen, hvis du er interesseret i at høre mere om, hvordan Anzet A/S kan hjælpe jer.