Godt nytår fra Anzet A/S – et kig ind i det nye år

2023 var et spændende og udviklingsrigt år for Anzet A/S. En udvikling, som vi er stolte af, og som vi ikke havde kunnet gennemføre uden vores kunder og samarbejdspartnere. Tak fordi, I har valgt Anzet A/S som jeres samarbejdspartner og for jeres tillid til vores HR-løsninger.

Som vi træder ind i det nye år, står nye initiativer og målsætninger for døren.

 

Nye forretningsområder

Som en del af vores forretningsstrategi åbner vi nu afdeling i Slagelse. Det gør vi, fordi vi oplever stigende kundeinteresse og fordi vi meget gerne vil udvide forretning i den region. Derudover planlægger vi at etablere flere kontorer i Danmark for at være endnu mere tilgængelige og imødekomme jeres behov lokalt. Vi sigter mod at skabe en mere personlig forbindelse og sikre, at vores tjenester passer perfekt til jeres unikke udfordringer og mål.

 

ISO 14001 Certificering: Bæredygtighed som en hjørnesten

Anzet A/S bliver i starten af 2024 ISO 14001-certificeret. Dette skridt understreger vores forpligtelse til bæredygtighed og ansvarlig forretningspraksis. Ved at opnå denne certificering forpligter vi os til at minimere vores miljøpåvirkning og levere tjenester, der er i overensstemmelse med de højeste miljøstandarder. Dette vil ikke kun gavne miljøet. Det betyder også, at I ikke skal bekymre jer om os som jeres leverandør ift. praksisser inden for bæredygtighed. Vi stiller de høje krav til os selv.

 

Fortsat fokus på vores onsite-løsninger:
Vi ønsker at bringe vores ekspertise tættere på jer. Vi vil derfor i det nye år fortsætte med at fokusere på onsite-løsninger, hvilket består af, at vores konsulenter fysisk er til stede og arbejder ved jeres virksomhed i det omfang, der er relevant for jer. Det skaber en mere personlig og dybdegående samarbejdsmetode, hvor vi lærer jeres kultur og processer grundigt at kende, så vi kan skabe det bedste match og den mest effektive løsning.

Vores mission er at bidrage positivt til vores kunders bundlinje. Det gør vi allerede hos mange virksomheder – og vil i høre mere om vores løsninger, så kontakt os her.

Personer ved mødebord

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag