HR-Support
Hvis jeres virksomhed ikke selv har en egentlig HR-funktion, kan I både spare tid og forbedre jeres konkurrenceevne og vækst ved at benytte jer af Anzet A/S HR-support. Og i mange tilfælde kan virksomheder, som allerede har en HR-funktion også have stort udbytte af professionel sparring med en af vores konsulenter.
Vi tilbyder en række services, der spænder fra nogle timers sparring om måneden til at fungere som jeres HR-afdeling med lejlighedsvis tilstedeværelse i virksomheden. Alt sammen baseret på en fleksibel aftale, hvor I kun betaler for det faktiske timeforbrug.
Vores HR-support tilbud omfatter bl.a.:
- Få styr på virksomhedens medarbejderdata, ansættelseskontrakter m.v., så det altid er nemt at finde de oplysninger, I har brug for.
- Udarbejdelse/opdatering af politikker og personalehåndbog.
- Afholdelse af MUS-/udviklingssamtaler.
- Tilrettelæggelse af udviklingsprogrammer.
- Leder/medarbejderudvikling.
- Personalejuridisk assistance, fx ved advarsel eller opsigelse.
- Outplacement (professionel rådgivning til en opsagt medarbejder eller leder).
- Hjælp til at få nye medarbejdere til at føle sig hjemme i virksomheden.
Procesforløbet omkring HR-support starter typisk med, at jeres virksomhed kontakter os vedrørende et konkret behov. Så tager vi i første omgang en uforpligtende snak og tilbyder efterfølgende en løsning. Efter eventuelle tilretninger indgår vi en aftale, og herefter kan I trække på de aftalte ydelser efter behov. Efterfølgende vil vi løbende tage initiativ til en opfølgende dialog for at sikre, at alt forløber som aftalt.
Referencer
Er du klar til næste skridt?
Lad os tale sammen, hvis du er interesseret i at høre mere om, hvordan Anzet A/S kan hjælpe jer.