Denne stilling er blevet besat.
Er du en dygtig formidler, og har du de rette salgsværktøjer til at kunne skabe resultater? Motiveres du af at drive salgsprocesser med mange interessenter, både i projekter der løber over længere tid samt de kortere projekter? Har du interesse og ikke mindst passion for løsnings- og rådgivningssalg? Så får du her muligheden for at blive en vigtig spiller i en international virksomhed.
Jobbet:
Du kommer til at få ansvar for selv at opbygge og udvikle relationer til nye kunder på flere niveauer samtidig med, at du har ansvar for det opfølgende salg hos vores eksisterende kunder. Du får ligeså ansvar for udarbejdelse af egne målsætninger i forlængelse af overordnede mål og strategi. Derudover er der masser af mulighed for at præge stillingen og resultaterne.
Du får reference til VP, Global Sales, og du får ansvar for at udvikle salget af virksomhedens produkter på Sjælland samt i Jylland og på Fyn. Dette sker i tæt samarbejde og støtte fra virksomhedens team af øvrige salgs- og supportmedarbejdere.
Dine ansvarsområder:
- Opsøgende salg rettet mod potentielle private og offentlige kunder – herunder opstart af nye kundeområder
- Tilbudsgivning, kundepleje og rådgivning til eksisterende såvel nye kunder i egen kundeportefølje
- Opdrive og kvalificere nye salgsmuligheder
- Pleje dine eksisterende kunder og afholdelse af relevante opfølgningsmøder
- Budgetansvar og rapportering for egen kundeportefølje
- Deltage i koordinering og strategisk arbejde med marketing og salg
- Deltagelse i kundeseminarer, messer, udstillinger o.l.
- Daglig brug og vedligeholdelse af CRM-systemet Sales Force
Din profil:
Du er ambitiøs og brænder for at rådgive, finde løsninger, inspirere og yde service af høj kvalitet. Du er dygtig til at formulere dig, prioritere samt forstår adfærd, beslutningsmønstre og dynamikken indenfor løsningssalget.
Dine arbejdsopgaver løser du med en struktureret, målrettet og professionel tilgang.
Resultater og det udfordrende salg både driver og motiverer dig. Vedholdenhed og eksekvering falder dig naturligt. Som person er du ”likeable” og forstår vigtigheden i, at vi arbejder som ét team. Qua din personlighed og gode købmandskab har du opbygget en kommerciel og teknisk værktøjskasse.
Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, men en kommerciel uddannelse suppleret med teknisk interesse og eventuel erfaring indenfor IT/AV-området vil være en fordel.
Du behersker engelsk mundtligt og skriftligt og du har gerne kendskab til øvrige skandinaviske sprog.
Du er IT stærk og vant til at arbejde i Office pakken.
Det er en forudsætning for ansættelsen, at du har et gyldigt kørekort til bil og med udgangspunkt fra HQ i Storkøbenhavn er du indstillet på mellem 50-70 rejsedage om året i Danmark.
Virksomheden tilbyder:
- En attraktiv position i en international virksomhed
- En virksomhed med stort vækstpotentiale og som igennem 25 år har været first-mover indenfor sit område
- Et fagligt bredt team med mulighed for god sparring med kolleger og ledelse
- Kolleger i lignende stillinger i Sverige, England og Tyskland
- Et virksomhedsmiljø med stort fokus på teknologi og samarbejde og hvor vi ikke går på kompromis med kvaliteten
- Uformelt arbejdsmiljø med gode kollegaer, der bidrager til et godt samarbejde
- En god lønpakke, der afspejler dine resultater, herunder bil, pension og sundhedsforsikring
Interesseret?
Tag det første skridt! Ansøg nu!
Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, skal du følge linket “Søg dette job” nedenfor.
Vi gennemgår ansøgninger og holder samtaler løbende, så ansøg gerne hurtigst muligt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte senior konsulent Carina Due Overbye tlf. 5060 1672 eller co@anzet.dk
Ansøg dette job
Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her