Denne stilling er blevet besat.
Anzet A/S søger Administrations- og regnskabsmedarbejder på 30 timer til Ståstedet i Næstved
Har du lyst til at arbejde med allround bogholderi og administrative opgaver og samtidig være del af en virksomhed, hvor det socialpædagogiske er i højsædet? Trives du med at have egne ansvarsområder og optimere arbejdsprocesser? Så er denne stilling som Administrations- og regnskabsmedarbejder måske lige noget for dig!
Dine ansvarsområder:
- Daglige administrative ad hoc-opgaver
- Posthåndtering, bestilling af kontorartikler
- Besvarelse af telefon og administrativ support til kolleger
- Opdatering af medarbejderforsikringer
- Support til borgere og udarbejdelse af lejekontrakter
- Udarbejdelse og udsendelse af nyhedsbreve i samarbejde med kolleger
- Fakturering og betalinger
- Afstemning og styring af lejeindtægter og vand/varmeberegninger
- Klargøring til revision og tæt samarbejde med revisionspartner
- Afstemning og bogføring af månedlig lønkørsel
- Udarbejdelse af løn
- Udarbejde økonomisk overblik via Excel
Hvis du har interesse og lidt erfaring, får du også mulighed for at arbejde med lettere marketing, såsom nyheder på LinkedIn, Facebook og Instagram i tæt samarbejde med vores eksterne samarbejdspartner.
Hvad forventer vi af dig?
Du har en økonomisk og administrativ baggrund, og skulle du måske ligge inde med en socialpædagogisk baggrund, er det en fordel, men absolut ikke et krav. Det vigtigste er, at du trives med dialog med mennesker, er proaktiv og arbejder selvstændigt. Derudover er du god til at kommunikere og har en naturlig respekt omkring det enkelte menneske.
Vi værdsætter medarbejdere, der er iderige, og som gerne kommer med input og løsninger samtidig med, at du trives med at skabe struktur og sætte ting i system. Ud over de daglige arbejdsopgaver bidrager du med dit gode humør til det velfungerende og positive arbejdsmiljø.
Du er rutineret i Excel og har stærke IT-kompetencer. Du er vant til at arbejde i økonomi- og lønsystemer, og du har evt. kendskab til E-conomics og Danløn.
Du formår at formulere dig på dansk og engelsk i skrift og tale.
Ståstedet tilbyder:
Ståstedet blev etableret i 2018 af Nick Kjær og Miki Kuhre. Visionen var at skabe et alternativt opholdsstedslignende tilbud, hvor en indsats i hjemmet eller anbringelse i en lejlighed i stedet giver mulighed for at arbejde koncentreret og direkte med de unge udsatte og voksne i almenfeltets nærmiljø.
De har høj faglighed og en solid bred erfaring i arbejdet med unge, voksne og familier i udsatte positioner.
Du tilbydes derudover: En god lønpakke, herunder 12 % i arbejdsgiver betalt pension + sundhedsforsikring. Arbejdstiden er på 30 timer, og mødetiden kan være kl. 09.00-15.00, med mulighed for fleksibilitet.
Interesseret?
Tag det første skridt! Ansøg nu!
Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, så følg linket ” Søg dette job” nedenfor.
Vi gennemgår ansøgninger og afholder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior konsulent Carina Due Overbye på tlf. +45 5060 1672 eller co@anzet.dk
Ansøg dette job
Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her