Anzet A/S søger Bid Manager inden for sundhedssektoren til TRIFORK i Aarhus

Vil du være en del af en IT-virksomhed i rivende udvikling?

Vi søger en Bid Manager, der kan konvertere TRIFORKS bedste sundheds-IT løsninger til vindende tilbud

 

Trifork er en innovativ software virksomhed med kontorer i 11 lande og med mere end 950 medarbejdere. I 1996 blev Trifork grundlagt af Jørn Larsen, der stadig er CEO i dag. Trifork opererer primært inden for seks forretningsområder: Digital Sundhed, FinTech og Smart Buildings, Cloud Operations, Cyber Protection og Smart Enterprise.

Vi inspirerer, bygger, driver og vedligeholder innovative softwareløsninger for vores kunder. Kundernes udbud bliver til stadighed mere komplekse og konkurrencen er hård. Det stiller store krav til vores organisation, tilbudsprocessen og forståelse af udbudsprocesser.

 

Om jobbet

Som Bid Manager bliver du en del af vores forretning på sundhedsområdet, hvilken vi kalder Digital Health. Vi har her fokus på at vinde de for koncernen rigtige forretningsmuligheder i den danske sundhedssektor. Du vil samarbejde med højt-specialiserede kolleger med hver deres faglighed inden for sundheds-IT. Du vil ligeledes være tilknyttet vores bid management funktion, som vi kalder ”Rejseholdet”. Her vil du samarbejde med specialister, der ligesom dig har tilegnet sig ekspertviden, indenfor den særlige faglighed det er at udvikle vindende tilbud. Du kommer til at koordinere tæt med dette team omkring tilbudsarbejdet.

 

Dine ansvarsområder vil være:

  • Ledelse af tilbud af forskellig størrelse og kompleksitet primært inden for Sundhedssektoren samt at lede og motivere Bid teamet.
  • Gennemlæse, forstå og formidle udbudsmaterialet.
  • Udarbejde den vindende tilbudsstrategi og det vindende løsningsdesign sammen med teamet.
  • Fastsætte den vindende pris i starten af tilbuddet og sikre at business-casen afspejles gennem hele processen.
  • Ansvarlig for oplæg til forhandlingsmøder samt præsentation af det overordnede tilbud.
  • Sikring af stakeholder management i forhold til kundens udbudsorganisation og i egen organisation.
  • Sikring af korrekt governance i overensstemmelse med vores tilbuds- og godkendelsesprocesser, herunder styregrupperapportering og rapportering til vores direktion for de største sager.

Du får med andre ord en alsidig stilling med en meget bred organisatorisk berøringsflade med opgaver på tværs, derfor stiller jobbet høje krav til din evne til at styre både små og store tilbud, samt mange bidragsydere sikkert i mål.

 

Vi tilbyder dig en stilling i en spændende organisation i rivende udvikling, engagerede og kompetente kolleger, en konkurrencedygtig løn med en bred vifte af personaletilbud, samt gode muligheder for karriereudvikling. Du vil have din daglige gang hos Trifork Public med hovedsæde på Europaplads i Århus, men med tæt koordinering og kontakt til Bid Management teamet, som er forankret i vores afdeling i København.

 

Om dig

Som person er du ambitiøs, vedholdende og dedikeret til dine opgaver og dit ansvar. Du har et højt energiniveau og solid gennemslagskraft. Du præger dine omgivelser med din høje arbejdsmoral, din dynamik samt rådgivende tilgang. Du forstår vigtigheden af at agere i et team og skabe fælles fodslag, såvel internt som eksternt.

 

  • Du mestrer det at styre en god tilbudsudarbejdelsesproces og vil uden videre kunne opsætte og omsætte en vindende tilbudsstrategi og tilbudsplan samt drive forløbet frem til at kontrakten er i hus.
  • Du har stor erfaring fra IT-branchen, gerne med sundheds-IT, hvor du kan dokumentere resultater i form af vundne tilbud og en fornuftig ”win rate”.
  • Du tilgår dit arbejde på en struktureret måde og har syn for detaljen. Samtidig med at du arbejder proaktivt og har fokus på løsningen og resultatet.
  • Du mestrer formulering både skriftlig og verbalt, både foran kunder, teamet samt ledelse.
  • Det er et krav, at du har dansk som dit modersmål og er flydende på engelsk.
  • Du har en god forståelse for IT (gerne sundheds-IT) og er i stand til at sætte dig ind i komplekse områder og tænke ud af boksen for derigennem at facilitere, at vi sammen kommer frem til de rigtige løsninger og strategi.
  • Du bliver en vigtig brik i at udforme bid strategien på basis af salgsindsatsen, sikre tilbuddets udformning og i sidste ende den vundne kontrakt.

 

Sidst, men ikke mindst bidrager du i udformning af business casen. Deraf er det essentielt, at du har forståelse for det forretningsmæssige aspekter.

 

Interesseret?

Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces for TRIFORK. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, skal du følge linket “Søg dette job” nedenfor. Vi gennemgår ansøgninger og holder samtaler løbende, så ansøg gerne hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Lars Peter Jensen Senior Consultant på tlf. 21 21 01 58.

 

Om TRIFORK 

Trifork med kontorer i 11 lande i Europe og USA er en international next gen IT virksomhed, der udvikler innovative software løsninger i samarbejde med sine kunder. Selskabet har godt 950 ansatte, 56 business units og arbejder indenfor seks forretningsområder: Digital Health, FinTech, Smart Buildings, Cloud Operations, Cyber Protection og Smart Enterprise. Triforks forskning og udvikling foregår i Trifork Labs, hvor Trifork løbende medinvesterer og udvikler teknologi start-up selskaber. Trifork står bag brandet GOTO, som driver et globalt tech community med over 255.000 følgere og mere end 27 millioner views.

 

Kategorier: Rekruttering
Typer: Fuldtid
Lokationer: Aarhus
Stillingstype: Fast

Ansøg dette job

Ansøg dette job

Del denne stilling

Facebook
Twitter
LinkedIn

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag