Denne stilling er blevet besat.
Er du en passioneret bogholder der brænder du for at få tallene til at stemme? Trives du i et mindre team, hvor ansvar og selvstændighed er i højsædet og hvor der kan være mange bolde i luften? Er du en faglig dygtig praktiker, der kan assistere med de regnskabsmæssige opgaver? Så får du her muligheden for at blive en vigtig spiller i en spændende virksomhed.
Om jobbet
Som økonomimedarbejder vil du få et tæt samarbejde med Økonomichef og øvrige kolleger samt økonomiafdelingen i Sverige. Du får en spændende og selvstændig hverdag, hvor du er med til at skabe processer og regnskabet færdiggøres til tiden.
Dine arbejdsopgaver:
- Kreditorstyring og fakturagodkendelse
- Hjælpe til at indkøbsfakturaer kører flydende
- Vedligeholdelse af anlægskartotek
- Bogføring af leasingaftaler
- Afstemning af løn
- Momssandsynliggørelse
- Hensættelser og periodiseringer
- Løbende diverse afstemninger
- Back-up i forhold til øvrige bogholderiopgaver
- Hjælp ved månedsafstemninger
- Bidrage til udarbejdelse af grundlag til årsregnskab og andre rapporteringer
- Øvrige forefaldende administrative opgaver i afdelingen
Som person forventer vi, at du:
- arbejder struktureret og selvstændigt
- tager et naturligt ansvar og trives godt med at tænke i løsninger og agerer proaktivt
- har et godt overblik, kan holde hovedet koldt selv ved stramme deadlines
- tænker i muligheder og er udviklingsorienteret
Du har minimum 3 års erfaring som bogholder/økonomimedarbejder. Du behersker dansk i både skrift og tale, og gerne engelsk.
Du er IT stærk og vant til at arbejde i Office pakken, incl. Excel. Kendskab til Navision er en fordel.
Vi tilbyder
Et spændende job, hvor du skal kunne lide de primære rutineopgaver kombineret med diverse af hoc opgaver. Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor der er et godt arbejdsmiljø, og hvor faglighed og godt kollegaskab er omdrejningspunktet. Vi tilbyder gode og velordnede arbejdsforhold samt løn efter kvalifikationer.
Derudover får du en fleksibel arbejdsmulighed, med et mix af arbejde på kontoret og hjemmearbejde.
Interesseret ?
Tag det første skridt! Ansøg nu!
Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, så følg linket ” Søg dette job” nedenfor.
Vi gennemgår ansøgninger og afholder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringschef Henrik Jerichau på tlf. 0045 – 2112 3000 eller hj@anzet.dk
Ansøg dette job
Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her