Anzet A/S søger Capture Manager til TRIFORK

Denne stilling er blevet besat.

Vil du være en del af Danmarks stærkeste Capture & Bid task force?

Vi søger en Capture Manager, der kan positionere TRIFORK til at vinde. 

Trifork er en innovativ software virksomhed med kontorer i 11 lande og med mere end 950 medarbejdere. I 1996 blev Trifork grundlagt af Jørn Larsen, der stadig er CEO i dag. Trifork opererer primært inden for seks forretningsområder: Digital Sundhed, FinTech og Smart Buildings, Cloud Operations, Cyber Protection og Smart Enterprise.

Vi inspirerer, bygger, driver og vedligeholder innovative softwareløsninger for vores kunder. Kundernes udbud bliver til stadighed mere komplekse og konkurrencen er hård. Det stiller store krav til vores organisation, tilbudsprocessen og forståelse af udbudsprocesser.

Om jobbet

Som Capture Manager bliver du en del af et tværgående team hvor vi har fokus på at vinde de rigtige sager. Du vil samarbejde med mange højt specialiserede kolleger, der ligesom dig har tilegnet sig ekspertviden, indenfor den særlige faglighed det er at arbejde med specifikke forretningsmuligheder over et længere forløb.

Vi søger en kollega, der med den perfekte kombination af menneskelige egenskaber, sikkerhed i styring samt eksekvering kan sikre, at vi vinder mere forretning.

Dine ansvarsområder vil være:

  • Udarbejde den vindende Capture strategi og sikre, at vi får positioneret TRIFORK som den foretrukne leverandør på udvalgte strategisk vigtige forretningsmuligheder.
  • Kortlægning af centrale stakeholders i kundens organisation.
  • Identificering af centrale problemstillinger og løsninger i de specifikke forretningsmuligheder.
  • Udarbejdelse af TRIFORKs centrale value propositions i de specifikke forretningsmuligheder.
  • Udarbejdelse af Executive Summary.
  • Ledelse samt motivering af Capture & Bid Exellence teamet.
  • Overdragelse til Bid Exellence teamet i forbindelse med overgang til tilbudsprocessen.
  • Udarbejdelse af konkurrent analyser samt beregning af risikovurderinger.
  • Deltagelse tilbudsplanlægningen.
  • Deltagelse i forhandlingsmøder.

Du bliver en del af en organisation med en bred vifte af services og produkter, derfor stiller jobbet høje krav til din evne til at styre et strategisk og løsningsorienteret salgsforløb, med mange interessenter sikkert i mål.

Vi tilbyder dig en stilling i en spændende organisation i rivende udvikling, engagerede og kompetente kolleger, en konkurrencedygtig løn med en bred vifte af personaletilbud, samt gode muligheder for karriereudvikling. Capture & Bid teamet har hovedsæde i vores afdeling i København, men med mulighed for at være tilknyttet et af vores kontorer i Aarhus eller Ålborg.

Capture & Bid Teamet forventes at blive en slags rejsehold, der styrer udbud på tværs af Triforks forretningsområder og lokationer, hvorfor der må forventes rejsedage.

Om dig

Som person er du motiverende, rådgivende og dedikeret til dine opgaver og dit ansvar som leder. Du har et højt energi niveau og solid gennemslagskraft. Du præger dine omgivelser med din høje arbejdsmoral, din dynamik samt rådgivende tilgang. Du forstår vigtigheden af at agere i et team og skabe fælles fodslag, såvel internt som eksternt.

  • Mange års erfaring med løsningsorienteret salg og tilbudsskrivning inden for IT og solidt kendskab til markedet på tværs af sektorer.
  • Relevant længevarende uddannelse f.eks. en kandidat fra CBS så som MIB, SOL el.l.
  • Du er karismatisk og er god til at skabe relationer og netværk.
  • Motivere mennesker til at yde deres bedste ved anerkendelse samt vejlede dem i forbedringer.
  • Det er et krav, at du taler flydende dansk samt flydende på engelsk.
  • Du har god evne til at hjælpe kunderne med at nå frem til den ønskede løsning på deres IT relaterede udfordringer.
  • Du bliver en vigtig brik i forhold til at sikre en fordelagtig position for Trifork på udvalgte strategisk vigtige sager samt i samarbejde med bid teamet at sikre kontrakten.

Sidst, men ikke mindst er du konkurrence minded, videbegærlig og engageret. Det er essentielt, at du har forståelse for det forretningsmæssige og sikre en fordelagtig business case.

Interesseret?

Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces for TRIFORK. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, skal du følge linket “Søg dette job”. Vi gennemgår ansøgninger og holder samtaler løbende, så ansøg gerne hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Lars Peter Jensen Senior Consultant på tlf. 21 21 01 58 eller via mail. lp@anzet.dk

Om TRIFORK 

Trifork med kontorer i 11 lande i Europe og USA er en international next gen IT virksomhed, der udvikler innovative software løsninger i samarbejde med sine kunder. Selskabet har godt 950 ansatte, 56 business units og arbejder indenfor seks forretningsområder: Digital Health, FinTech, Smart Buildings, Cloud Operations, Cyber Protection og Smart Enterprise. Triforks forskning og udvikling foregår i Trifork Labs, hvor Trifork løbende medinvesterer og udvikler teknologi start-up selskaber. Trifork står bag brandet GOTO, som driver et globalt tech community med over 255.000 følgere og mere end 27 millioner views.

Kategorier: Rekruttering
Stillingstype: Afsluttet

Ansøg dette job

Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her

Ansøg dette job

Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her

Del denne stilling

Facebook
Twitter
LinkedIn

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag