Denne stilling er blevet besat.
BEVOLA A/S i Ringsted har travlt og søger en Controller til økonomiteamet. Vil du være med på vores vækstrejse?
Som Business Controller får du en spændende og meget alsidig rolle. Du kommer til at udvikle din faglighed omkring økonomistyring og vil være højre hånd for virksomhedens CFO.
Siden starten i 1968 har BEVOLA A/S arbejdet med at kunne tilbyde kvalitetsprodukter til opbygning af lastbiler, hænger og trailere. Udover et globalt indkøbskoncept, som omfatter mere end 6500 varenumre, har BEVOLA A/S egen udvikling og produktion af en række produkter og løsninger til montering på lastbiler på de nordiske markeder. BEVOLA A/S blev grundlagt i Ringsted, hvor de også holder til i dag. Hos BEVOLA A/S er mennesket i centrum og dagligdagen fungerer i et humoristisk og åbent miljø.
Jobbet
Motiveres du af at arbejde både med data, rapportering og analyser? Som Business Controller får du mulighed for at arbejde tæt sammen med vores CFO og øvrige nøglepersoner. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
- Rapportering
- Budgetter og forecast
- Afstemning af dansk og svensk regnskab
- Klargøring af regnskab til revisor
- Analyser af finansielle og ikke-finansielle KPI’er
- Økonomistyring mm.
- Generelle økonomiopfølgninger
- Løbende optimering af økonomi- og rapporteringsprocesser
- Ad hoc-opgaver
Profil:
Som person er du imødekommende, fleksibel, pligtopfyldende og struktureret. Du arbejder selvstændigt og sætter en ære i, at tingene er gennemarbejdet og i orden. Derudover er du engageret, brænder for dit arbejde og ønsker at gøre en forskel. Du har højst sandsynligt en uddannelsesmæssig baggrund som HD eller lignende med fokus på finansiering, regnskab eller strategi og har derudover et par års erfaring fra en lignende stilling.
Herudover har du:
- En god IT-værktøjskasse, og har erfaring med økonomistyringssystemer og ERP
- En god forretningsforståelse
- Gerne erfaring fra produktionsvirksomheder
- Gode kommunikative evner og er perfekt på dansk, engelsk og gerne svensk
- Et forandringsparat mindset og brænder for at arbejde i en organisation i vækst
- En struktureret og detaljeorienteret tilgang med et godt overblik
- Troen på egne evner og er en god formidler og kollega
Derudover er du metodisk, struktureret og har en professionel tilgang til dine arbejdsopgaver, og det er vigtigt, at du trives med mange forskelligartede opgaver. Du tager initiativ, og du motiveres af at lære nyt samtidig med, at du også kan håndtere rutineopgaver – endeligt kommunikerer du professionelt på både dansk og engelsk.
Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces for BEVOLA A/S. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, skal du følge linket “Søg dette job”. Vi gennemgår ansøgninger og holder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringschef Jakob Tvedebrink-Christensen på tlf.: 50 60 16 37 eller via mail på jc@anzet.dk.
Ansøg dette job
Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her