Anzet A/S søger Facility Coordinator

Har du erfaring med at tage dig af alt, hvad der hører til vedligehold, servicering og optimering af bygninger, installationer og udendørsarealer i en produktionsvirksomhed? Har du en veludviklet sans for planlægning og hvornår bygninger og installationer trænger til din opmærksomhed og ”omsorg”? Vil du være med til udvikling og brænder du for at have en udadvendt og proaktiv kontaktflade? Perfekt, for så er du den facility coordinator, vi søger efter!

 

Rollen

Vi søger en ansvarsbevidst facility coordinator til at sørge for, at vores bygninger, installationer og udendørsarealer på vores lokation bliver tilfredsstillende vedligeholdt, og at funktionerne i bygningerne løbende bliver optimeret på bedst mulig måde. Vi har både produktionshaller og administrationskontor. Vi er i gang med en sammenlægning af vores to lokationer og du vil få en betydelig rolle i denne koordinerende proces.

 

Få succes i jobbet

Som facility coordinator kræves det, at du frem for alt har et stort overblik og er i stand til at prioritere og påtage dig de mange forskellige opgaver, som ligger I funktionen. Det er endvidere vigtigt, at du løser mange små opgaver på egen hånd uden at rekvirere eksterne håndværkere. Derudover er en god portion selvtillid, kombineret med omgængelighed og en fleksibel og serviceminded holdning vigtige personlige kompetencer for at kunne bestride stillingen.

 

Dine opgaver omfatter blandt andet

  • Systematisering af alment vedligehold af bygningerne indvendigt og udvendigt
  • Forståelse for og vedligehold af eksisterende installationer (VVS, grundvandskøling, elektriske systemer, IT, ventilation, brandanlæg, tyverisikring)
  • Systematisering af alment vedligehold af udendørsarealer
  • Projektstyring
  • Forhandling med leverandører – herunder forhandling af priser og koordinering af håndværkere
  • Koordinering med brandtilsyn og sikre, at vi lever op til offentlige myndigheders krav til vores bygninger
  • Villighed til og lyst til at udføre mindre praktiske opgaver
  • Deltage ved løsninger af tekniske udfordringer ved maskiner og udstyr
  • Deltagelse i vagttelefon

 

Dine kompetencer

  • Den ideelle kandidat har både teknisk flair og er nysgerrig på at forstå, “hvordan ting fungerer”
  • Du får idéerne til løsninger og formår at tænke i muligheder
  • Du ved hvad der skal til for at få ting til at fungere – gerne med passende involvering af interessenterne
  • Du arbejder selvstændigt og formår at se frem på næste opgave
  • Vi forventer, at du er en teamplayer med gode kommunikative evner kombineret med færdighederne til dels at koordinere opgaver og også udføre de administrative opgaver, som ligger I funktionen
  • Du har et struktureret overblik over opgaverne og formår at prioritere dem i et hektisk arbejdsmiljø, hvor mange ønsker at nyde godt af din support

 

Dine kvalifikationer

  • Du har evt. en uddannelse som industrielektriker eller lignende
  • Minimum 3 års erfaring fra lignende stilling, gerne fra en international virksomhed
  • Engelsk på forhandlingsniveau
  • Vant til Office-pakken og gerne kendskab til Excel

 

Vi tilbyder dig

  • Gode muligheder for professionel og personlig udvikling
  • Fleksibelt arbejdsmiljø
  • Moderne produktions- og kontormiljø ved Ringsted/Sorø området
  • On-boarding træning
  • Attraktiv lønpakke

 

Vores arbejdsmiljø

Vi har et godt fællesskab og arbejder på initiativer, som ændrer verden. Der er altid nogen, som er parat til at starte dagen med at dele en kop kaffe med dig. Vi er en lille, global virksomhed med en unik atmosfære, hvor vi også fejrer de små succeser.

 

Interesseret ?

Tag det første skridt! Ansøg nu!

Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, så følg linket ” Søg dette job” nedenfor.

Vi gennemgår ansøgninger og afholder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringschef Henrik Jerichau på tlf. +45 2112 3000 eller hj@anzet.dk

Kategorier: Rekruttering
Typer: Fuldtid
Lokationer: Midtsjælland
Stillingstype: Fast

Ansøg dette job

Ansøg dette job

Del denne stilling

Facebook
Twitter
LinkedIn

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag