Denne stilling er blevet besat.
Du bliver bindeleddet mellem vores kunder og vores produktion og skal sikre, at kvalitet og support lever op til kundens og vores forventninger. Du skal kunne holde hovedet koldt og samtidig håndtere, at have mange bolde i luften på én gang.
Om Ardagh Glass Holmegaard
Ardagh Glass Holmegaard er en del af Ardagh Group – en af verdens førende producenter af glasemballage, som producerer prisvindende og bæredygtige glas og flasker til nogle af verdens mest indflydelsesrige varemærker. Ardagh er den eneste producent af glasemballage i Skandinavien. Vores målsætning er at skabe bæredygtig emballage i Danmark, og ikke kun til Danmark og Skandinavien men til alle lande som vores føde- og drikkevare kunder eksporterer til.
Kvaliteten af vore produkter og service er uovertruffen. Gennem løbende forbedringsprocesser, strenge KPI-krav og avanceret inspektions- og produktionsovervågningsudstyr har vi en målsætning om at opnå en fejlfri kvalitet på alle vore fabrikker.
Ardagh Glass Holmegaard A/S opererer med 56 fabrikker inden for metal, glas, og teknik fordelt i 12 lande og beskæftiger i alt ca. 16.000 medarbejdere. Hos Ardagh Glass Holmegaard i Fensmark beskæftiges ca. 340 medarbejdere og omsætter årligt for ca. 525 mio. kr.
Jobbet
Du vil indgå i vores nordiske kvalitets- og udviklingsafdeling, og skal drive og udvikle en professionel teknisk support til vores kunder. En del af arbejdsopgaverne vil være:
• Sikre høj kundetilfredshed
• Have hyppige kundebesøg
• Kortlægge og følge op på kundens fyldelinjer
• Yde support til vores kunder ved nye og ændrede produkter på deres linjer
• Sikre korrigerende handlinger og analyser ved reklamationer
• Rapportering af resultater, kundebesøg og reklamationer i vores CRM-system og SAP
• Du skal kontinuerligt og proaktivt arbejde med kvalitetssikring, kvalitetssystemer og kundeservice
• Deltage i kundespecifikke kvalitetsprojekter i tæt samarbejde med vores kunder
• Arrangerer glaskurser med vores kunder.
Du vil have base på fabrikken i Holmegaard, men refererer til vores nordiske kvalitets- og udviklingsafdeling. Daglige opgaver løses i tæt samarbejde med salg og produktion. Omkring 50 rejsedage om året til Sverige må forventes. Dog ikke af længere varighed ad gangen, ligesom en del af onboarding forløbet vil foregå i Sverige.
Kandidaten
• Du skal have kendskab til kvalitetskontrol, produktion, og kvalitetssystemer
• Du skal have erfaring med kundesupport og være yderst serviceminded
• Kendskab til fødevareproduktion og teknisk viden samt indsigt i glas produktion vil være en fordel
• Engelsk i skrift og tale på forhandlings niveau
Som person er det vigtigt at du er yderst serviceminded, har en god fremgangstoning samt gode kommunikative evner. Du kan formidle et budskab, samt undervise og uddanne andre. Og er i stand til at
bevare overblikket i hektiske og komplicerede situationer. Du er dit ansvar bevidst og deler vores værdisæt Trust, Teamwork and Excellence. Sidst men ikke mindst har du en analytisk tilgang til dine opgaver og ser løsninger frem for problemer.
Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces for Ardagh Glass Holmegaard A/S. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, skal du følge linket
“Søg dette job”. Vi gennemgår ansøgninger og holder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Recruitment manager Henrik Jerichau på tlf. 21123000 mail: hj@anzet.dk eller Recruiter Maria Philipsen tlf. 30871388 mail: mp@anzet.dk
Ansøg dette job
Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her