Denne stilling er blevet besat.
Kom og vær med i én af Skandinaviens største og hurtigst voksende handelsvirksomheder inden for fødevarer.
Er du til fart over feltet, afvekslende opgaver, glade kollegaer og udvikling på alle hylder? Så er et job som koordinator i indkøbsafdelingen i Geia Food måske lige noget for dig.
Geia Food er en af Nordens førende leverandører af fødevarekoncepter til detailmarkedet. Geia Food A/S er en virksomhed i kraftig vækst med over 140 ansatte og omsætter for over 2 mia. DKK i Danmark, Norge og Sverige.
Et stærkt kundefokus, solide partnerskaber med leverandører og konstant fokus på innovation og eksekvering, er grundpillerne i virksomheden. Men også internt er værdierne klart definerede, og Geia Food forsøger hver dag at leve op til dem.
#1 Vi skaber løsninger #2 Vi er handlekraftige fra start til slut #3 Vi samarbejder fordomsfrit
Jobbet
Vi søger lige nu en Indkøbskoordinator til indkøbsteamet i Skælskør, hvor du, som bindeled imellem Indkøber, Salgsafdelingen, Kvalitetsafdeling og vores leverandører i det meste af verden, bliver midtpunkt og projektleder for produktlanceringer. Her består arbejdet i at planlægge, udvikle og designe emballage til færdigpakkede fødevarer til alle de danske supermarkedskæder og foodservicemarkedet. Planen er, at du på sigt får en ”fast” kategori, hvor du samarbejder med en af vores indkøbere – på den måde er det muligt at opbygge gode og tillidsskabende relationer både internt og eksternt.
Øje for detaljen og et stort overblik er afgørende faktorer for en projektkoordinator i Geia Food. Vi har mange projekter i gang på én gang, og det er derfor vigtigt at have øje for systemer og detaljer, at være omhyggelig og holde ”orden i penalhuset”. De fleste af vores leverandører er udenlandske, og størstedelen af vores kommunikation ud af huset foregår derfor på engelsk. Dermed er det nødvendigt at være lidt mere end god til engelsk både i skrift og tale – kan du andre sprog, er det naturligvis en fordel.
At arbejde med fødevarer betyder, at der er mange love og regler, der skal overholdes. Geia Food er BRC certificeret, og det betyder, at vi i de fleste tilfælde arbejder efter klare retningslinjer og instruktioner. Derfor er det heller ikke noget krav, at du har erfaring fra fødevarebranchen. Hvis du har, er det garanteret en fordel, men ellers er din vigtigste kvalifikation viljen til at ville og evnen til at samle mange tråde. Resten lærer du af dygtige og hjælpsomme kollegaer.
Når du er kommet godt i gang, vil din hverdag – blandt andet! – bestå af følgende opgaver:
- Indhentning af informationer om produkter og emballage via kontakt til leverandører – herunder koordinering af vareprøver og priser.
- Vareoprettelse og vedligehold af stamdata i Navision (der ændres til Business Central i starten af 2023) og EffectLauncher.
- Daglig sparring med indkøber om produkter, emballage- og produktudvikling.
- Emballagestyring med leverandører og kunder.
- Reklamationshåndtering.
Din baggrund:
Du har formentlig været nogle år på arbejdsmarkedet og gerne i en handelsvirksomhed, så du kender lidt til tempo, behov for daglig tilpasning af opgaver og forventninger til deadlines.
I øvrigt kan man sige om dig, at:
- Du trives i et travlt dynamisk arbejdsmiljø og arbejder omhyggeligt og struktureret under denne forudsætning.
- Du har gode kommunikationsevner. Du mestrer dansk og engelsk i skrift og tale og har masser af mod på at kontakte leverandører i hele verden både på telefon, Teams og mail. Også når der skal rykkes for 3. gang.
- Du har gode evner for prioritering og systematisk opgaveløsning.
- Du er detaljeorienteret, og du sætter en ære i at gøre tingene rigtigt – første gang.
- Du behersker IT på fornuftigt niveau, er skarp i Office pakken og har måske erfaring med grafiske programmer (Adobe CS-pakken).
- Du er ikke bange for at smøge ærmerne op og hjælpe dine kollegaer, når der er behov for det – uanset opgaven.
Du tilbydes
En attraktiv stilling i en spændende virksomhed. Geia Food har et uformelt, åbent og seriøst arbejdsmiljø med plads til godt humør og glæde på arbejdspladsen. I firmaet er der frokost-, frugt- og massageordning, og du vil få stillet bærbar PC og fri mobiltelefon til rådighed. Lønnen forhandles individuelt og modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer.
Indkøbsafdelingen i Skælskør består af 6 indkøbere og 6 indkøbskoordinatorer og du vil referere til Teamleder Rikke Due.
Arbejdstiden er 37 timer, og arbejdssted er Geia Foods fantastiske lokation med udsigt over vandet i Skælskør, hvor der møder 20-30 kollegaer ind hver dag.
Søg stillingen:
Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces for Geia Food A/S. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, skal du følge linket “Søg dette job” nedenfor. Vi gennemgår ansøgninger og holder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Rekrutteringschef Henrik Jerichau på tlf. 21 12 3000 eller mail hj@anzet.dk
Ansøg dette job
Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her