Anzet A/S søger IT konsulent til fast stilling ved IT Operators

Om IT-operators

Hos IT Operators rådgiver vi om og leverer stabile IT-løsninger, der hjælper vores kunder med at få en nemmere og mere effektiv arbejdsdag.

Vi er ikke bare en leverandør – vi er kundens samarbejdspartner! Vi lever af at levere et højt serviceniveau og faglig sparring med vores kunder. Vi ved, at det bedste og langvarige samarbejde skabes gennem en tæt relation med kunden og en hurtig og effektiv løsning af de akutte problemer, der måtte opstå.

 

Jobbet

IT Operators mangler endnu en IT Konsulent med mod på Infrastruktur, Serverdrift, Cloud, Office 365, Sikkerhed, Netværk, brugersupport og meget mere. Fra vores kontorer i Ringsted og Næstved servicerer vi kunder i hele Skandinavien.

Du bliver en del af en virksomhed med 8 medarbejdere. Stemningen hos os er familiær og hyggelig, vi arbejder i et uformelt miljø, hvor der er højt til loftet. Vi bekymrer os om hinanden og der er ikke langt til hjælpen, hvis du er presset.

Jobbet er alsidigt og arbejdsdagen kan hurtigt ændre sig, afhængig af hvad der måtte komme af opgaver og hændelser i løbet af dagen – man skal derfor være komfortabel med at have mange bolde i luften og kunne prioritere opgaver i en travl hverdag. Vi arbejder i stor grad med frihed under ansvar
og forventer derfor, at man arbejder og tænker selvstændigt, herunder har kunden i fokus og gerne går skridtet ekstra for at levere en serviceoplevelse ud over det forventede. Vi sætter en ære i at snakke i et forståeligt sprog med kunderne og bruger den tid det kræver for at kunden føler sig hørt og tryg.

 

Arbejdsopgaver:
  • Deltagelse i tværgående projekter med kunderne og yde teknisk sparring, rådgivning og konkrete leverancer i form af etablering af nye infrastrukturkomponenter samt udarbejdelse og kvalitetssikring af teknisk dokumentation
  • Bidrage til udvikling, implementering og vedligeholdelse af driftsrutiner og processer
  • Teknisk support herunder fejlsøgning på ad-hoc niveau, både onsite samt remote
  • Opdatering og patching af servere, netværk og endpoints
  • Indkøb af hardware og software
  • Deltagelse i vagtordningen, der går på skift mellem medarbejderne

 

Din profil:

Du brænder for at levere en sublim kundeoplevelse hver eneste gang, uanset om det er en simpel fejlsøgning eller implementering af en komplet løsning. Du brænder for IT og de mange muligheder det skaber, du synes det er sjovt at lære nye ting og læser løbende op på de mange nye teknologier og muligheder der konstant opstår i branchen.

Du har gerne som minimum et par års erfaring med IT drift og support, enten som konsulent eller fra en intern IT afdeling. Under alle omstændigheder, skal du være klar til at gøre en indsats med drift, implementering og support inden for et eller flere af følgende områder:

  • Microsoft infrastruktur herunder Windows Server og HyperV
  • Netværksinfrastruktur herunder Firewalls, Switches, VLAN, VPN og WiFi
  • Office365 platformen herunder Exchange Online, SharePoint, OneDrive og Teams
  • Administration af endpoints via Defender, Lighthouse, Intune og Autopilot
  • IT Sikkerhed
  • Computere, telefoner, printere og alverdens forskellig hardware

 

Derudover er det en fordel, men ikke et krav at du har kendskab til:

  • Linux server
  • Docker
  • Power Automate
  • Microsoft Azure

 

Derudover lægger vi bl.a. vægt på, at:

  • Du er certificeret inden for en eller flere af ovenstående teknologier, eller alternativt ønsker du at blive det
  • Du har en faglig baggrund inden for IT – det kan være en uddannelse som tekniker, datamatiker, ingeniør eller lign.
  • Du går positivt til værks og er indstillet på at samarbejde på tværs af organisationen og vores kunder
  • Du formår at sætte kunden og dennes behov i centrum
  • Du arbejder selvstændigt, nysgerrigt og opsøgende i forhold til opgaver
  • Du kan planlægge og tænker to skridt forud
  • Du har gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner og behersker dansk i skrift og tale
  • Du kan som minimum kommunikere til husbehov på engelsk, til vores skandinaviske kunder

 

Vi tilbyder
  • Mulighed for at arbejde i en ung, stræbsom og professionel organisation
  • Mulighed for at bidrage til at udvikle virksomhedens pallette af ydelser og services
  • Et arbejde, hvor ikke to dage er ens
  • Og hvor du selv står for planlægning og prioritering af din arbejdsdag
  • En arbejdsplads, hvor vi fejrer vores succeser
  • Gode muligheder for personlig- og faglig udvikling
  • Konkurrencedygtig fast løn og pension, sundhedsforsikring m.v.
  • En arbejdsplads hvor du slipper for at køre til København hver dag

 

Søg stillingen

Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces for IT Operators. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, skal du følge linket “Søg dette job” nedenfor. Vi gennemgår ansøgninger og holder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Jakob Tvedebrink-Christensen på tlf. 5060 1637

Kategorier: Rekruttering
Typer: Fuldtid
Lokationer: Ringsted
Stillingstype: Fast

Ansøg dette job

Ansøg dette job

Del denne stilling

Facebook
Twitter
LinkedIn

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag