Anzet A/S søger IT-udviklingskonsulent til Commsoft ApS i Køge

Er du en skarp og nysgerrig udvikler, og brænder du for at forbedre brugeroplevelsen for vores kunder indenfor Dynamics NAV og Business Central? Vil du være med til at gøre det nemt og sikkert for vores kunder ift. implementering af de mest optimale løsninger? Ønsker du at arbejde i en virksomhed, hvor beslutningsvejen er kort, og hvor du selv har mulighed for at præge udviklingen af vores rejse – så er du måske vores næste kollega!

 

Commsoft står for Commercial Software, som startede i 2001, af elektronikingeniør Jørgen Lund, som er daglig leder. Vi har specialistviden med Dynamics NAV og Business Central og leverer en unik integreret løsning, der dækker alle vores kunders virksomhedsprocesser. Den tillid kunderne udviser os ved at indgå et samarbejde, tilgår vi med stor ære og ydmyghed. Tillidsfuldt og langvarigt samarbejde er alt afgørende hos os i Commsoft. Vi hjælper vores kunder med at holde fokus på deres kerneopgaver ved at frigøre deres tid fra IT-driftsopgaver og leverer support dertil. Commsoft er medlem af CoWorkIT kæden og samarbejder med over 100 IT-konsulenter spredt over hele Danmark, der kan servicere vores kunder. Vi er fleksible og serviceminded, og vi går meget langt for vores kunder, som er inden for handels- og produktionsvirksomheder.

 

Jobbet: 

Vi er, i vores lille team på 3 kolleger, (incl. dig) sammen om at udvikle, undervise og implementere løsninger til vores kunder. Du kommer til at spille en helt central rolle i vores IT-projektleverance, og du er med til, at vi hele tiden udvikler os. Du elsker at have hænderne på tastaturet og implementere elegante løsninger på komplekse problemstillinger. Du holder fokus på kundens behov, og du er opmærksom på at tilbyde nye features for vores kunder. Du er løbende i kontakt med vores kunder enten via TEAMS, eller ved behov, kan du også tage ud og besøge vores kunder. Stillingen indeholder en bred pallette af opgaver, og du er medbestemmende i hvilken retning, vi skal gå.

 

Derudover er dine opgaver:

  • Afklaring af overordnede features samt krav i tæt dialog med kunder
  • Estimere udviklingsopgaver og koordinere i samarbejde med dit projektteam
  • Udvikling af løsninger for kunden og teste de specificerede løsningselementer
  • Programmere og implementere løsninger
  • Support, konfiguration og tilretning
  • Arbejde med UX-opgaver, herunder være med til at definere user goals, udvikle indholdsstrategi, design af nye og eksisterende features

 

Din profil:

Din baggrund, erfaring og oplevelser kan komme i forskellige variationer. Du har enten en baggrund indenfor udvikling eller programmering.  Du kan også være uddannet datamatiker, dog er uddannelsen ikke et krav. Det vigtigste er, at du har viljen og lysten til at sætte dig ind i nye spændende opgaver og udvikle dig med jobbet.

 

Derudover forventer vi, at du:

  • Har erfaring med Dynamics NAV og Business Central
  • Har viden indenfor implementering af økonomisystemer og formår at sætte dig ind i kunders ønsker og behov
  • Har et godt kendskab til Office 365 verdenen
  • Taler og skriver dansk og engelsk

Desuden er det en fordel hvis du har erfaring med AL og C/AL, Powershell, Power BI, og C# eller er sulten på at udvikle dig i den retning.

Det falder dig naturligt at skabe gode relationer til kolleger og kunder, og du har en god fornemmelse for, hvordan du skal gebærde dig og kommunikere. Du er systematisk og detaljeorienteret, og du brænder for at skabe løsninger, der dækker kundernes behov. Du har en naturlig interesse for processerne i handels- og produktionsvirksomheder.

 

Desuden vægter vi, at du:

  • Er lyttende, har et nysgerrigt sind og har en opsøgende tilgang
  • Har gode kommunikative evner og glad for kundesamarbejdet
  • Tilgår dit arbejde på en struktureret måde og har sans for detaljen samtidig med at du tager ejerskab over dine opgaver
  • Trives i en hverdag, hvor du får mulighed for at favne en bred vifte af opgaver
  • Er proaktiv og handlekraftig i arbejdssituationen og udfører hver enkelt opgave med stor systematik
  • Arbejder selvstændigt og er vedholdende med dine opgaver
  • Sætter en ære i at aflevere et arbejde af høj kvalitet, inden for den aftalte tid og rammer
  • Er en udpræget holdspiller, og trives godt i en lille gruppe

 

Vi tilbyder:

Commsoft er en flad organisation med en tilgængelig og arbejdende leder. Dine kollegaer er resultatorienterede, engagerede, professionelle, fagligheden er i top og humøret er højt. Vi ønsker et tæt samarbejde, hvor vi har tillid og respekt til hinanden. Et team hvor vi spiller hinanden gode og både giver sparring og modspil til hinanden. Vi er meget inspireret af ledelseskonsulenten Steven Covey, som har skrevet de 7 gode vaner.

  • God fast løn efter kvalifikationer, pension med sundhedsordning og ordnede arbejdsforhold
  • En varierende og spændende arbejdsdag med masser af mulighed for både personlig og faglig udvikling samt medbestemmelse
  • En fuldtidsstilling, hvor dit arbejde vil tage udgangspunkt fra vores kontor i Køge
  • Fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde

 

Interesseret?

Tag det første skridt! Ansøg nu!

Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, så følg linket ” Søg dette job” nedenfor.

Vi gennemgår ansøgninger og afholder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte senior konsulent Carina Due Overbye tlf. 5060 1672 eller co@anzet.dk

Kategorier: Rekruttering
Typer: Fuldtid
Lokationer: køge
Stillingstype: Fast

Ansøg dette job

Ansøg dette job

Del denne stilling

Facebook
Twitter
LinkedIn

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag