Anzet A/S søger IT-konsulent til implementering af erp-systemer til Commsoft i Køge

Denne stilling er blevet besat.

Vil du være med til at forbedre brugeroplevelsen for vores kunder indenfor implementering af økonomi systemer? Ønsker du at arbejde i en virksomhed, hvor beslutningsvejen er kort, og hvor du selv har mulighed for at præge udviklingen af vores rejse – så er du måske vores næste kollega!

 

Commsoft står for Commercial Software, som startede i 2001, af elektronikingeniør Jørgen Lund, som er daglig leder. Vi har specialistviden med Dynamics NAV og Business Central og leverer en unik integreret løsning, der dækker alle vores kunders virksomhedsprocesser. Den tillid kunderne udviser os ved at indgå et samarbejde, tilgår vi med stor ære og ydmyghed. Vi hjælper vores kunder med at holde fokus på deres kerneopgaver, ved at frigøre deres tid på trivielle opgaver på virksomhedens arbejdsprocesser, ved at implementere smarte tidsbesparende softwareløsninger og leverer support dertil. Vi er fleksible og servicemindede, og vi går meget langt for vores kunder, som er inden for handels- og produktionsvirksomheder.

 

Jobbet: 

Vi er, indtil videre i vores lille team på 3 kolleger, (incl. dig) sammen om at udvikle, undervise og implementere løsninger til vores kunder. Du kommer til at spille en helt central rolle i vores ERP-projektleverance, og du er med til, at vi hele tiden udvikler os. Du elsker at have hænderne på tastaturet og deltage i implementering af elegante løsninger på komplekse problemstillinger. Du holder fokus på kundens behov, og du er opmærksom på at tilbyde nye løsninger for vores kunder. Du er løbende i kontakt med vores kunder enten via TEAMS, eller ved behov, hos kunder. Stillingen indeholder en bred pallette af opgaver, og du er medbestemmende i hvilken retning, vi skal gå.

 

Derudover er dine opgaver:

  • afklaring af overordnede krav i tæt dialog med kunder
  • deltage i udvikling af løsninger for kunden og teste de specificerede løsningselementer sammen med dit projektteam
  • deltage i implementering af kundeløsninger, med mulighed for oplæring/videreudvikling indenfor AL programmering og Business Central
  • supportere, konfigurere og foretage tilretninger
  • arbejde med UX-opgaver, herunder være med til at definere og udvikle indholdsstrategi, design af nye og eksisterende features.

 

Din profil:

Din baggrund, erfaring og oplevelser kan komme i forskellige variationer. Du har måske en baggrund indenfor implementering, udvikling eller programmering. Det vigtigste er, at du har viljen og lysten til at sætte dig ind i nye spændende opgaver og udvikle dig med jobbet, så skal vi nok sørge for, at du får den introduktion du skal have. Du er vant til at arbejde inden for Office 365 verdenen og du taler og skriver dansk og engelsk. En specifik uddannelse er ikke et krav.

 

Derudover er det en fordel, hvis du har nogen erfaring:

  • med økonomisystemer/databaser evt. BC og/eller Dynamics NAV
  • med implementering af økonomisystemer, andre erp systemer eller generel implementering. Det kan også være implementering af IT-systemer

 

Vi hører også gerne fra dig, hvis du har erfaring med et eller flere programmeringssprog, såsom AL og C/AL, som BC og NAV er programmeret i.

C#, Powershell, Power BI erfaring, kan du også komme med, og er du sulten på at udvikle dig i den retning, så kan en del af dine fremtidige opgaver blive inden for dette.

Det falder dig naturligt at skabe gode relationer til kolleger og kunder, og du har en god fornemmelse for, hvordan du skal gebærde dig og kommunikere. Du brænder for at skabe løsninger, der dækker kundernes processer, og arbejder systematisk og detaljeorienteret. Du har en naturlig interesse for processerne i handels- og produktionsvirksomheder.

 

Desuden vægter vi at du:

  • er lyttende, har et nysgerrigt sind og har en opsøgende tilgang
  • har gode kommunikative evner og glad for kundesamarbejdet
  • tilgår dit arbejde på en struktureret måde og har sans for detaljen samtidig med at du tager ejerskab over dine opgaver
  • trives i en hverdag, hvor du får mulighed for at favne en bred vifte af opgaver
  • er proaktiv og handlekraftig i arbejdssituationen og udfører hver enkelt opgave med stor systematik
  • arbejder selvstændigt og er vedholdende med dine opgaver
  • sætter en ære i at aflevere et arbejde af høj kvalitet, inden for den aftalte tid og rammer
  • er en udpræget holdspiller, og trives godt i en lille gruppe

 

Vi tilbyder:

Commsoft er en flad organisation med en tilgængelig og arbejdende leder.  Commsoft er medlem af CoWorkIT kæden og samarbejder med over 100 IT-konsulenter spredt over hele Danmark, der kan servicere vores kunder. Tillidsfuldt og langvarigt samarbejde er alt afgørende hos os i Commsoft. Vi er resultatorienterede, engagerede, professionelle, fagligheden er i top og humøret er højt. Vi ønsker et tæt samarbejde, hvor vi har tillid og respekt til hinanden. Et team hvor vi spiller hinanden gode og både giver sparring og modspil til hinanden. Vi er meget inspireret af ledelseskonsulenten Steven Covey, som har skrevet de 7 gode vaner.

  • God fast løn efter kvalifikationer, pension med sundhedsordning og ordnede arbejdsforhold
  • Mulighed for bonusordning
  • En varierende og spændende arbejdsdag med masser af mulighed for både personlig og faglig udvikling samt medbestemmelse
  • En fuldtidsstilling, hvor dit arbejde vil tage udgangspunkt fra vores kontor i Køge
  • Fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde

 

Interesseret?

Tag det første skridt! Ansøg nu!

Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, så følg linket ” Søg dette job” nedenfor.

Vi gennemgår ansøgninger og afholder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte senior konsulent Carina Due Overbye tlf. 5060 1672 eller co@anzet.dk

Kategorier: Rekruttering
Typer: Fuldtid
Lokationer: køge
Stillingstype: Afsluttet

Ansøg dette job

Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her

Ansøg dette job

Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her

Del denne stilling

Facebook
Twitter
LinkedIn

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag