Anzet A/S søger Løsningsarkitekt til TRIFORK

Denne stilling er blevet besat.

Vil du være en del af Danmarks stærkeste Capture & Bid task force?

Vi søger en Løsningsarkitekt, der kan konvertere TRIFORKS bedste IT løsninger til vindende tilbud

Trifork er en innovativ software virksomhed med kontorer i 11 lande og med mere end 950 medarbejdere. I 1996 blev Trifork grundlagt af Jørn Larsen, der stadig er CEO i dag. Trifork opererer primært inden for seks forretningsområder: Digital Sundhed, FinTech og Smart Buildings, Cloud Operations, Cyber Protection og Smart Enterprise.

Vi inspirerer, bygger, driver og vedligeholder innovative softwareløsninger for vores kunder. Kundernes udbud bliver til stadighed mere komplekse og konkurrencen er hård. Det stiller store krav til vores organisation, tilbudsprocessen og forståelse af udbudsprocesser.

Om jobbet

Som Løsningsarkitekt bliver du en del af et tværgående bid team, hvor vi har fokus på at vinde de rigtige og strategisk mest vigtige forretningsmuligheder i koncernen. Du vil samarbejde med højt-specialiserede kolleger, der ligesom dig har tilegnet sig ekspertviden, indenfor den særlige faglighed det er at udvikle vindende tilbud.

Dine ansvarsområder vil være:

  • I tæt dialog med kunder, capture management og bid teamet at designe, formidle og beskrive de kundespecifikke IT-løsninger, som Trifork tilbyder.
  • Rådgive kunder og capture management med forståelse af konkrete IT-problemstillinger, strategiske overvejelser samt at forme/beskrive de rette løsningsmæssige krav.
  • Deltage i at udarbejde den vindende bid strategi og det vindende løsningsdesign sammen med Bid teamet.
  • Review og kvalitetssikring af tekniske tilbudsbilag.
  • Komme med input til prisestimering.
  • Deltage i forhandlingsmøder med fokus på præsentation af den tekniske løsning.
  • Deltage i overdragelse af de tekniske aspekter til leveranceteamet ifm. vundne kontrakter.

Du bliver en del af en tværgående funktion med en bred vifte af services og produkter, derfor stiller jobbet høje krav til din evne til at sammensætte den rigtige løsning baseret på teknologivalg og kundernes situation.

Vi tilbyder dig en stilling i en spændende organisation i rivende udvikling, engagerede og kompetente kolleger, en konkurrencedygtig løn med en bred vifte af personaletilbud, samt gode muligheder for karriereudvikling. Bid Excellence teamet har hovedsæde i vores afdeling i København, men med mulighed for at være tilknyttet et af vores kontorer i hhv. Aarhus eller Aalborg.

Bid Excellence teamet forventes at blive en slags rejsehold, der styrer tilbud/udbud på tværs af Triforks forretningsområder og lokationer, hvorfor der må forventes rejsedage.

Om dig

Som person er du ambitiøs, vedholdende og dedikeret til dine opgaver og dit ansvar. Du har et højt energiniveau og solid gennemslagskraft. Du præger dine omgivelser med din høje arbejdsmoral, din dynamik samt rådgivende tilgang. Du forstår vigtigheden af at agere i et team og skabe fælles fodslag, såvel internt som eksternt.

  • Du har stor erfaring fra IT-branchen, hvor du kan dokumentere resultater i form af deltagelse i kundeorienterede salgsforløb både i den offentlige og i den private sektor.
  • Du er udadvendt og vant til at arbejde med både kunder og interne teams.
  • Du tilgår dit arbejde på en struktureret måde og har syn for detaljen. Samtidig med at du arbejder proaktivt og har fokus på løsningen og resultatet.
  • Du mestrer formulering både skriftlig og verbalt, både foran kunder, teamet samt ledelse.
  • Det er et krav, at du har dansk som dit modersmål og er flydende på engelsk.
  • Du har en solid og bred forståelse for IT og er i stand til at sætte dig ind i komplekse områder og tænke ud af boksen for derigennem at facilitere, at vi sammen kommer frem til de rigtige løsninger og strategi.
  • Du bliver en vigtig brik i at udforme capture og bid strategien på basis af salgsindsatsen, sikre tilbuddets udformning og i sidste ende den vundne kontrakt.

Sidst, men ikke mindst bidrager du i udformning af business casen. Deraf er det essentielt, at du har forståelse for de forretningsmæssige aspekter.

Interesseret?

Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces for TRIFORK. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, skal du følge linket “Søg dette job” nedenfor. Vi gennemgår ansøgninger og holder samtaler løbende, så ansøg gerne hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Lars Peter Jensen Senior Consultant på tlf. 21 21 01 58.

Om TRIFORK

Trifork med kontorer i 11 lande i Europe og USA er en international next gen IT virksomhed, der udvikler innovative software løsninger i samarbejde med sine kunder. Selskabet har godt 950 ansatte, 56 business units og arbejder indenfor seks forretningsområder: Digital Health, FinTech, Smart Buildings, Cloud Operations, Cyber Protection og Smart Enterprise. Triforks forskning og udvikling foregår i Trifork Labs, hvor Trifork løbende medinvesterer og udvikler teknologi start-up selskaber. Trifork står bag brandet GOTO, som driver et globalt tech community med over 255.000 følgere og mere end 27 millioner views.

 

Kategorier: Rekruttering
Typer: Fuldtid
Stillingstype: Afsluttet

Ansøg dette job

Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her

Ansøg dette job

Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her

Del denne stilling

Facebook
Twitter
LinkedIn

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag