Anzet A/S søger Microsoft specialist til Supeo

Er du træt af at skulle pendle mod København efter en spændende og udfordrende stilling, med fokus på kundepleje og store digitale ambitioner? Så læs med her, for vi har travlt og søger endnu en dygtig og erfaren medarbejder, der kan navigere i alle Microsoft produkterne og som kan se værdien i at skabe gode kunderelationer.

 

Om Supeo

Vi er et ambitiøst IT-hus med fokus på software og digital tryghed hos vores kunder. Supeo står på to ben; Supeo Flex, som er vores softwareplatform til digitalisering af større virksomheder og Supeo IT, hvor vi har fokus på IT infrastrukturløsninger hos virksomheder. Vi tilbyder en række IT services for virksomheder, som outsourcer deres IT-drift til os, eller som ønsker et nyt eller bedre IT-set up. Vores team har mange forskellige IT-kompetencer, og derfor står vi også stærkt sammen, når vores kunder har et specifikt ønske eller problem, som vi skal løse for dem.

Supeo er generelt i rivende udvikling, og vi mangler hænder til vores dygtige udviklingsteam, som kan indgå i et sjovt og fleksibelt arbejdsmiljø med højt til loftet, god energi og som er præget af et ungt team, med gode kollegaer og lækkert IT-grej. Vi går op i, at det skal være sjovt at gå på arbejde, og vi går gerne langt for at imødekomme det, med fokus på sociale arrangementer og motiverende opgaver.

 

Jobbet

Dine arbejdsopgaver vil primært ligge i Supeo IT, hvor du som vores Microsoft specialist – sammen med vores team – vil få ansvar for at drive, implementere, supportere og optimere, primært Microsoft O365 og Cloudløsninger til vores kunder. Du vil fungere som mellemleder og sparrer mellem vores ledelse i Supeo og vores kunder. Hertil vil du også blive ansvarlig for den generelle drift og IT-sikkerhed. Der vil være flere sideløbende projekter, hvor du har medansvar for, at vores kunder får størst muligt udbytte af deres Microsoft/Cloud investering. Der vil primært være mere komplekse og avancerede IT-projekter, men du skal ikke være for fin til de helt basale opgaver for eksempel; hvorfor virker printeren ikke-problemer.

Vi leder derfor efter en kollega, som kan navigere i ovenstående. Du skal stortrives med at have et stort selvstændigt ansvar og kunne bevare overblikket i en skiftende hverdag, hvor der supporteres og arbejdes med kunder med større eller mindre IT-indsigt. Det er vores job at skabe digital tryghed på alle niveauer, hvorfor vi også sætter en ære i, at man kan oversætte tekniske begreber til et let forståeligt sprog.

Du vil blive en del af en virksomhed med 8 medarbejdere som værdsætter det familiære og uformelle miljø. Vi har kontor i Næstved, men du vil også fast være on-site hos nogle af vores kunder på Sjælland. Jobbet er alsidigt og arbejdsdagen kan hurtigt ændre sig, afhængig af hvad der måtte komme af opgaver og hændelser i løbet af dagen. Alle vores kunder er kritisk infrastruktur, hvorfor IT-sikkerhed og stabil drift er essentielt for vores services.

 

Din profil:

  • Du har gerne flere års erfaring med IT-drift eller support, enten som konsulent eller fra en intern IT-afdeling, og har ligeledes erfaring med IT-ledelse
  • Du har erfaring i Microsoft O365 platformen og er fortrolig med dets værktøjer og fordele
  • Du har erfaring med Microsoft Azure AD og Microsoft Exchange Online, da vi kører med fuld Cloud løsning.
  • Det er en fordel hvis du har erfaring eller viden om netværksinfrastruktur og firewalls
  • Du skal være god til at skabe en tryg kunderelation
  • Du er god til at omsætte tekniske begreber til et let forståeligt sprog
  • Du er en dygtig tekniker, der nemt lærer nye systemer og kan være teknisk førende i oplæringen af kunder og kollegaer
  • Du kender til GDPR og ISO27001
  • High level support / fejlsøgning

 

Derudover lægger vi bl.a. vægt på, at:

  • Du har en faglig baggrund inden for IT
  • Gode dansk- og engelskkundskaber, både skriftligt og mundtligt
  • Du arbejder selvstændigt og er grundig, struktureret, positiv og imødekommende
  • God til planlægning, kommunikation og opgavestyring for både dig selv og dit team
  • Kørekort er et must

 

Vi tilbyder

  • En ung og professionel virksomhed i vækst med store tunge kunder og lige så store ambitioner
  • Mulighed for at bidrage til at udvikle virksomhedens pallette af ydelser og services
  • Et job, hvor ikke to dage er ens
  • Et job hvor du selv står for planlægning og prioritering af din arbejdsdag
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • En arbejdsplads med fokus på sociale arrangementer og på at det skal være sjovt at gå på arbejde
  • Vi er grej-nørder
  • Kantineordning, fri sodavand og ekstremt god kaffe
  • Konkurrencedygtig fast løn, pension og sundhedsforsikring

 

Søg stillingen

Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces for Supeo. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, skal du følge linket “Søg dette job” nedenfor. Vi gennemgår ansøgninger og holder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringschef Henrik Jerichau på tlf. 21 12 3000

Kategorier: Rekruttering
Typer: Fuldtid
Lokationer: Næstved
Stillingstype: Fast

Ansøg dette job

Ansøg dette job

Del denne stilling

Facebook
Twitter
LinkedIn

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag