Anzet A/S søger Økonomichef til MøllerLøkkegaard

Denne stilling er blevet besat.

Om du er erfaren CFO, eller om det er dit næste naturlige karriereskridt, er ikke afgørende, så længe du har evnen til at anskue opgaverne helhedsorienteret og er parat til at være ’hands on’ på egne opgaver.

 

Om MøllerLøkkegaard:

”Vi har etableret MøllerLøkkegaard, fordi der var plads til et par friske fyre som os. I 2014 var vi to mand, i 2017 var vi omkring 25, og i 2022 er vi 55 mand.  Vi er ret dygtige, hvis vi selv skal sige det, til at vælge nogle gode leverandører og styre underentreprenører. Vi har begge tidligere arbejdet i meget store anlægsgartnerfirmaer og styret projekter på op til 50 mio. kr. For MøllerLøkkegaard ligger projekter på op til 15 mio. kr. lige til højrebenet, så vi kommer ikke til at være med på de største udbud. Og dog kan beløbet selvfølgelig godt være højere, hvis opgaven løber over længere tid.

Seriøst mener vi, at det er vigtigt at holde fast i en størrelse, hvor det er nærværet, der tæller – både i forhold til medarbejderne og kunderne. Tilfredse medarbejdere og tilfredse kunder er to sider af samme sag, og vi synes, det skal være rart for alle at gå på arbejde. Det, tror vi, giver de bedste løsninger. Tjek selv vores projekter. De er eksempler på nogle opgaver, som både vi, vores medarbejdere og vores kunder er stolte af. ”

Hilsen Anders og Søren

 

Jobbet:

Din vigtigste opgave som CFO er naturligvis, at sikre stabil drift og retvisende rapportering. Med en økonomifunktion, der på sigt vil bestå af to medarbejdere, skal du forvente, at du fortsat bliver en aktiv nøglespiller, når det gælder operationelle opgaver i relation til månedslukning, rapportering, løbende analyser samt sparring til ledelsen.

Du har en forretningsorienteret tilgang med en solid forståelse for de grundlæggende opgaver samt et udviklings- og optimerings mindset. Du skal udvikle, forbedre og strukturere virksomhedens processer, systemer og rapportering, så det administrative set-up understøtter den solide forretning, som ejerne har bygget op.

Konkret kan du se frem til følgende ansvarsområder og arbejdsopgaver:

  • Ledelse af økonomi & regnskab
  • Projektøkonomi & rapportering
  • Sikre kontinuerligt fokus på optimering, effektivisering og automatisering af arbejdsgange og leverancer i økonomifunktionen
  • Ansvar for rettidig månedsrapportering og årsregnskab
  • Kvalitetssikring og løbende controlling i samarbejde med projektlederne
  • Udarbejde budgetter og budgetopfølgninger
  • Forecasts og driftsøkonomiske analyser
  • Sikre, at de strategiske initiativer bliver organiseret og implementeret
  • Være en nærværende og synlig leder for afdelingen

 

Din baggrund:

Du kommer formentlig fra en lignende stilling i en mindre eller mellemstor virksomhed, hvor du er vant til at sikre høj kvalitet. Vi vægter engagement over anciennitet, og vi forventer du allerede nu har lært at agere beslutningsdygtigt og ansvarsbevidst. Du er absolut pro-aktiv og beriger os med informationer, vi ikke vidste vi manglede – både til daglig og ved større strategisk valg/fravalg. Måske har du en baggrund som tidligere CFO, controller, revisor, har en HD eller anden økonomisk uddannelse på kandidatniveau, men din erfaring og motivation for at arbejde i krydsfeltet mellem økonomi og ledelse er vigtigere.

 

Vigtigst af alt skal du turde skubbe til og udfordre ejerledelsen i dagligdagen.

Vi tilbyder:

En stilling med ansvar og spændende perspektiver for personlig udvikling og medbestemmelse i en dynamisk virksomhed.

En stilling hvor ikke to dage er ens.

En stilling hvor du i høj grad er med til at påvirke din dagligdag.

En stilling hvor frihed under ansvar er i højsædet.

Og en stilling hvor du vil blive hørt.

Løn efter kvalifikationer samt pension og sundhedsforsikring.

Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces for MøllerLøkkegaard A/S. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, skal du følge linket “Søg dette job” nedenfor. Vi gennemgår ansøgninger og holder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Rekrutteringschef Henrik Jerichau på tlf. 21 12 3000 eller mail hj@anzet.dk

Kategorier: Rekruttering
Typer: Fuldtid
Lokationer: Ringsted
Stillingstype: Afsluttet

Ansøg dette job

Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her

Ansøg dette job

Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her

Del denne stilling

Facebook
Twitter
LinkedIn

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag