Anzet A/S søger Økonomichef til Strukton Rail A/S

Denne stilling er blevet besat.

Brænder du for at være i en handlingsorienteret organisation, hvor du via en stærk og nærværende ledelsesstil, skaber værdi for dit team, og derigennem opnår gode resultater? Trives du med at veksle mellem at arbejde med operationelle opgaver,  og have en proaktiv økonomisk og finansiel sparring til ledelsen samt vores selskab i Sverige samt være med til at udvikle vores forretningsmæssige processer og værktøjer?

 

Hvad tilbydes du?

Som økonomichef bliver du ansvarlig for virksomhedens samlede økonomifunktion i Danmark med en tæt reference til virksomhedens direktør. Du bliver samtidig en del af virksomhedens chefgruppe, hvor du er med til at opbygge og sætte den overordnede retning i økonomiafdelingen. Du får en væsentlig rolle ift. udarbejdelse af analyser og rapportering. Du får ansvar for arbejds- og økonomiprocesserne, ift. styring af projekterne og virksomheden. Du vil stå i spidsen for at lede og udvikle afdelingen, med personaleansvar for 2 medarbejdere, herunder fokus på medarbejderudvikling og medarbejdertrivsel.

 

Dine arbejdsopgaver:

  • Udarbejdelse af driftsøkonomiske analyser og forecast til grundlag for projektøkonomi og budgetter
  • Interne rapportering for DK (månedsafslutning/likviditetsforecast)
  • Udarbejde og levere data til direktøren og øvrig ledelse, til brug for deres analyser
  • Budgetudarbejdelse til øvrig ledelse
  • Ansvar for rettidig og korrekt månedsrapportering og årsregnskab
  • Controlling og en skarp omkostningsstyring
  • Retvisende perioderegnskaber til tiden
  • Klargøring til revision og samarbejde med bank og revision
  • Kontakt og sparring med vores CFO for den skandinaviske region
  • Vedligeholdelse af Navision
  • Assistere med enkelte regnskabsmæssige opgaver, ved behov

 

Hvad forventer vi af dig?

Vi ønsker en kandidat, der har en stærk vilje og handlekraft til at opnå det ekstraordinære sammen med sit team og kollegaer i øvrigt. Du kan både fastholde og videreføre den eksisterende strategi, men tør også gøre tingene på nye måder.

Vi forventer, at du er analytisk og datadrevet med fremragende flair for tal og forretning. Du er en god kommunikator af økonomi og kan formidle komplekse økonomiske problemstillinger, både på dansk og engelsk.

 

Din baggrund

  • Du har en relevant økonomisk uddannelse (HD-R eller lignende) og mindst 4-5 års erfaring fra lignende stilling
  • Derudover forventer vi, at du er superbruger i Excel og generelt kan dokumentere stærke IT-kompetencer. Du har gerne kendskab til Navision.
  • Du arbejder struktureret og selvstændigt
  • Du tager et naturligt ansvar og trives godt med at tænke i løsninger og agerer proaktivt
  • Du har et godt overblik, kan holde hovedet koldt selv ved stramme deadlines
  • Du tænker i muligheder og er udviklingsorienteret
  • Du er robust og besidder en god portion humor, kaster dig ud i nye projekter med selvstændighed og viljen til at lykkes
  • Du er kulturbærer, har gennemslagskraft og har en naturlig autoritet
  • Du er proaktiv og handlekraftig og har blik for forbedringspotentialer i økonomiafdelingen
  • Du har en struktureret tilgang til arbejdsopgaverne og er vant til at planlægge din arbejdsdag
  • Du får tallene til at stemme og har en evne til at få den sidste detalje med

 

Vi tilbyder

Strukton Rail A/S er en jernbaneentreprenør, som tilbyder komplette løsninger inden for vedligehold, fornyelse og nybygning af jernbaner. Vi bidrager til en bæredygtig fremtid ved at fremme jernbanetransporten, og vores primære mål er at gøre jernbanens infrastruktur attraktiv, sikker og pålidelig.

Med vores dygtige medarbejdere, opbygger og vedligeholder vi jernbanen med det mål at skabe en sikker, attraktiv og punktlig sportrafik. Jernbanen udvikler sig mere og mere, og for at imødekomme det ønskede behov i forhold til blandt andet miljøet kræver det, at vi hele tiden udvikler og forfiner vores metoder. Strukton Rail viser engagement og stolthed med vores 120 medarbejdere i Danmark, som ofte har spor- og jernbane som en stor personlig interesse.

Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor der er et godt arbejdsmiljø, og hvor faglighed og godt kollegaskab er omdrejningspunktet. Vi er en del af en større organisation, med reference til Sverige og med ejerskab i Holland.

Vi tilbyder gode og velordnede arbejdsforhold samt løn efter kvalifikationer.

Derudover får du en fleksibel arbejdsmulighed, med et mix af arbejde på kontoret og hjemmearbejde.

 

Interesseret ?

Tag det første skridt! Ansøg nu!

Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, så følg linket ” Søg dette job” nedenfor.

Vi gennemgår ansøgninger og afholder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Recruitment Manager Henrik Jerichau på tlf. +45 2112 3000 eller hj@anzet.dk

Kategorier: Rekruttering
Typer: Fuldtid
Lokationer: køge
Stillingstype: Afsluttet

Ansøg dette job

Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her

Ansøg dette job

Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her

Del denne stilling

Facebook
Twitter
LinkedIn

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag