Anzet A/S søger Økonomikonsulent til Censea Consulting

Vil du være med til at gøre en forskel for vores kunder?

Censea hjælper virksomheder med alt fra bogføring, løn, momsregnskab, debitor- og kreditorstyring, til økonomisk rådgivning og møder med bank og andre interessenter omkring virksomheden. Censea tilbyder tillige BackOffice opgaver, receptionist service, telefonpasning og mødebookning med mere.

Kom og vær vores nye økonomikonsulent med øje for det digitale. Vi er en arbejdsplads med højt til loftet og værdsatte kollegaer, som vil sørge for du får mest ud af dine evner og værdifulde erfaringer. Som kompetent og serviceminded økonomikonsulent bliver du både værdsat på kontoret og blandt dine kunder, fordi du gør livet lettere for alle. Kundernes forretning har gavn af dig, og vi får gavn af hinanden som kolleger, når vi skal rådgive og servicere vores kunder.

Du styrer selvstændigt flere bogholderier med hjælp fra dit team, men det er dig der har kontakten til dine kunder. Du trives med at videns dele med dit team og kollegaer, som primært omfatter andre økonomikonsulenter og erhvervsrådgivere. Vi har hele tiden fokus på høj kvalitet og optimering af processer, som dels sikres i vores daglige samarbejde og via digitale løsninger, der løfter kundernes administration ind i fremtiden og gør rutinerne enklere.

 

Hvilke opgaver skal du løse?

  • Bogholderimæssige opgaver
  • Afstemning
  • Fakturering
  • Betalinger
  • kreditorstyring
  • Lønbehandling, -indberetning og sparring
  • Assistance til vores erhvervsrådgivere i forbindelse med management rapporter

 

 

Hvad kommer du med?

Der er ikke én bestemt baggrund, der er rigtig for jobbet. Hvad enten du er dygtig til løn, bogføring eller digitalisering af økonomifunktioner vil vi gerne høre fra dig. Det er dog en fordel, hvis du har:

  • Mindst 3 års erfaring med bogføring og lønadministration – gerne med flere kunder på en gang
  • Erfaring med E-conomic og Microsoft Office
  • Kendskab til andre økonomisystemer
  • Gerne erfaring med timeregistrering
  • Erfaring med controlling eller ønske om at få det
  • Naturligt flair for digitale værktøjer og oprigtig interesse i, hvordan vi benytter os af IT og integrationer mellem systemer til at skabe værdi for kunderne
  • Vi arbejder hovedsageligt i programmerne E-conomic og Microsoft Office pakken og bruger lønprogrammerne Danløn og Zenegy m.fl. samt integrationer med webbaseret løsninger

 

Desuden lægger vi vægt på, at du:

  • Er imødekommende, struktureret og sætter en ære i at yde en god service
  • Er kvalitetsbevidst og omhyggelig med en høj grad af nøjagtighed og effektivitet
  • Har lyst til at arbejde i team og videns dele med dine kollegaer

 

 

Hvad får du som økonomikonsulent hos Censea?

Censea tilbyder fleksible, tillidsfyldte rammer for dine ambitioner og din familie. En arbejdsplads der har stor fokus på medarbejdertrivsel hvor Direktør Jan Drøscher udtaler sig:

”Økonomi er et væsentligt omdrejningspunkt i enhver virksomhed, og hos os er medarbejderne et lige så vigtigt omdrejningspunkt. Dygtige og glade medarbejdere giver glade og tilfredse kunder”.

Derudover:

  • Egne faste kunder, som du servicerer hos Censea
  • Værdifuld udviklende og faglig sparring med dygtige kolleger samt kolleger i rådgiver team
  • Et dedikeret team af dygtige og omsorgsfulde kolleger, som vægter den gode stemning, godt humør og sociale arrangementer højt

 

Arbejdet foregår på Censea Consultings lokalisation, men der er mulighed for hjemmearbejde, dog tilrådes dette at foregå i mindre omfang, for ikke at gå glip af daglige informationer, motivation og hjælp fra kollegaer.

 

Søg stillingen:

Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces for Censea. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, skal du følge linket “Søg dette job” nedenfor. Fortæl os, hvorfor du skal være en del af vores hold. Vedlæg CV, eksamensbeviser og andre relevante papirer. Vi gennemgår ansøgninger og holder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringschef Henrik Jerichau på tlf. 21 12 30 00 eller Recruiter Maria Philipsen på tlf. 30 87 13 88.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøg dette job

Ansøg dette job

Del denne stilling

Facebook
Twitter
LinkedIn

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag