Anzet A/S søger Projektkoordinator til support afdeling inden for kommunikationsløsninger

Trives du med at drive projekter videre, og fungerer du godt i en udadvendt stilling? Formår du at bevare overblikket på indkomne opgaver, og brænder du for den daglige sagsstyring? Så får du her muligheden for at blive en vigtig spiller i en spændende virksomhed.

 

Om jobbet:

Vi søger en medarbejder, der synes, det er interessant at møde nye mennesker. En medarbejder der sætter sig ind i kundens behov, en der motiverer og inspirerer dem til at få størst mulig værdi af deres kommunikationsløsninger. Du er med til at koordinere de nystartede kunder og igangværende projekter. Projekterne kan forløbe over en dag, en uge eller flere måneder.

Vi driver i dag over 8000 digitale løsninger verden over, især i Danmark og Skandinavien. Vi har mange års erfaring med de nyeste teknologier samt en meget varieret kundegruppe i både den private og offentlige sektor. Vi arbejder med alt fra mejeriarbejdere til sygeplejersker til kommunikationsfolk.

Ud over kunderne selv, kan der være øvrige leverandører, bl.a. reklamebureauer, andre softwareleverandører eller installatører involveret i projekterne.

 

De primære arbejdsopgaver er, som følger:

  • Opstart og servicering af nye og eksisterende kunder
  • Deltage i styring af kundeprojekter
  • Medansvar for økonomien i projekterne og håndtering af eventuelle behov udover kundens standardpakke
  • Primære kontaktpunkt og kvalitetsansvarlig på egne kunder både i Sverige og Danmark
  • Sparring på tværs i huset med produktions- salgs- og udviklingsafdeling
  • Produktspecialist og understøttende for salg
  • Booking og forberedelse af introkurser og workshops
  • Overdragelse af projekter til driften

Du får også mulighed for at deltage i support direkte i softwaren, oplægning og strukturering.

 

Du skal forvente nogle rejsedage i Danmark og Sverige med 1-2 dages overnatning, og du kan få medansvar for nogle kunder i Dubai, som dog ikke kræver rejsedage.

 

Dine kvalifikationer:

  • Du er resultatorienteret og har en systematisk tilgang, og du formår at fastholde momentum trods projekter, der kan trække ud
  • Du tager ejerskab for dine opgaver og udfylder hver opgave med stor ansvarlighed
  • Du er proaktiv og energisk i arbejdssituationen, får tingene gjort og kan på samme tid håndtere en bred vifte af opgaver, også de mindre opgaver som kræver hurtige løsninger
  • Du tilgår dit arbejde på en struktureret måde og har syn for detaljen
  • Du er serviceminded og har kunden i centrum
  • Du trives med at arbejde med en høj kvalitetssans
  • Du er IT stærk og vant til at arbejde i Office pakken, har du erfaring med software teknologier er dette en fordel, men ikke et krav
  • Du behersker dansk flydende i både skrift og tale, og gerne noget engelsk

 

Er du nyuddannet, skal du ikke tøve med at søge, da vi bruger tid på at lære dig godt op og udvikle dig, så du kan indgå i spændende projekter. Du kan komme med forskellige indgangsvinkler og du kan også have en uddannelse fra CBS, erhvervsøkonom eller lignende. Måske du har nogle års erfaring fra en lignende stilling.

Det vigtigste er at du er analytisk anlagt, kan lide at holde fokus i projekterne og arbejde proaktivt, med fokus på løsning og resultat.

 

Virksomheden tilbyder:

  • En attraktiv stilling i en international virksomhed, Storkøbenhavn syd
  • Et fagligt bredt team med mulighed for god sparring med kolleger og ledelse
  • Et virksomhedsmiljø med stort fokus på teknologi og samarbejde, hvor vi ikke går på kompromis med kvaliteten
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling, og er der kurser/uddannelse der kan gavne dig i stillingen, tilbyder de dette
  • En god lønpakke, der afspejler dine resultater, herunder pension og sundhedsforsikring
  • Derudover får du en fleksibel arbejdsmulighed med et mix af arbejde på kontoret og hjemmearbejde

 

Interesseret?

Tag det første skridt! Ansøg nu!

Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, skal du følge linket “Søg dette job” nedenfor.

 

Vi gennemgår ansøgninger og holder samtaler løbende, så ansøg gerne hurtigst muligt.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte senior konsulent Carina Due Overbye tlf. 5060 1672 eller co@anzet.dk

Kategorier: Rekruttering
Typer: Fuldtid
Lokationer: Storkøbenhavn
Stillingstype: Fast

Ansøg dette job

Ansøg dette job

Del denne stilling

Facebook
Twitter
LinkedIn

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag