Anzet A/S søger Regnskabsassistent / Bogholder United Heavy Lift Næstved

Denne stilling er blevet besat.

Har du lyst til et job med frihed og selvstændigt ansvar, vil du være en del af en International shipping virksomhed med store ambitioner – så søg denne stilling.

United Heavy Lift (UHL), er et internationalt shippingfirma med hovedkontor i Hamburg og 12 kontorer rundt omkring i verden. UHL råder over en flåde af skibe som sejler i hele verden med speciallaster som f.eks. vindmøller, kraner osv.

 

’Our mission is to ensure long-term business relationships through customer satisfaction’

 

Vi tilbyder en fast stilling – på 25/30 timer pr. uge – løn efter kvalifikationer og erfaring.

 

Dine primære arbejdsopgaver

  • Debitor-, kreditor- og finansbogholderi.
  • Løbende afstemninger.
  • Aktiv deltagelse i måneds- og årsafslutninger.
  • Aktiv deltagelse ved udarbejdelse af budgetter.
  • Diverse administrative opgaver

 

Hvad kommer du med?

Der er ikke én bestemt baggrund, der er rigtig for jobbet. Hvad enten du er dygtig til løn, bogføring eller digitalisering af økonomifunktioner vil vi gerne høre fra dig.

Det er dog en fordel, hvis du har:

  • Mindst 3 års erfaring med bogføring.
  • Du har erfaring med analysearbejde, rapporterings- og kontrolfunktioner.
  • Erfaring med controlling eller ønske om at få det.
  • Du er flydende på engelsk såvel mundtlig som skriftligt
  • Erfaring fra shipping er ikke et must.

 

Om dig

Du arbejder systematisk, struktureret og med stor ansvarsfølelse for, at det du afleverer, er i høj kvalitet. Du har styr på dine detaljer og overholder deadlines. Du har en god fornemmelse af hasteopgaver og er klar til at gøre det ekstra, der skal til, når en opgave presser på, fleksibilitet er derfor et must.

Som person er du positiv og skaber en god energi omkring dig. Du ved at økonomifunktionen er en servicefunktion, og du håndterer derfor samarbejdet på en måde, så andre kan lide at arbejde sammen med dig. Du trives med selvstændigt ansvar, har en naturlig nysgerrighed på at lære nyt og kan håndtere forandringer med en positiv indstilling.

  • Du arbejder selvstændigt, men er samtidig en teamplayer med gode samarbejdsevner.
  • Du er omstillingsparat og klar på at implementere nye processer og forretningsgange.
  • Du motiveres af at arbejde for at forbedre og optimere virksomhedens interne processer.
  • Du vil indgå som en del af det samlede team, og er åben over for at løse andre opgaver i administrationen.

 

Tiltrædelse hurtigst muligt – gerne 1 december.

 

Søg stillingen:

Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces for UHL. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, skal du følge linket “Søg dette job” nedenfor. Fortæl os, hvorfor du skal være en del af vores hold. Vedlæg CV, eksamensbeviser og andre relevante papirer. Vi gennemgår ansøgninger og holder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Consultant Lars Peter Jensen på tlf. 21 210158

Kategorier: Rekruttering
Typer: Deltid
Lokationer: Næstved
Stillingstype: Afsluttet

Ansøg dette job

Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her

Ansøg dette job

Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her

Del denne stilling

Facebook
Twitter
LinkedIn

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag