Anzet A/S søger Regnskabsmedarbejder til SWECO’s interne accounting team

Denne stilling er blevet besat.

Anzet A/S søger Regnskabsmedarbejder til SWECO’s interne accounting team

 

Vi søger en engageret kollega, der er klar til nye udfordringer i vores accounting-team, hvor samarbejde og ”frihed under ansvar” vægtes højt. Hvis det er dig, så er det måske lige præcis dig, vi har brug for.

 

Dine opgaver og det team du bliver en del af

Du bliver en del af vores erfarne Accounting team, hvor du får 4 dygtige og engagerede kollegaer.

Accounting teamet er en del af Finance-afdelingen, hvor du får ca. 25 kolleger.

 

I Accounting sidder vi bl.a. med ansvar for indkomne leverandørbilag, opfølgning på debitorer og support til organisationen inden for disse områder.

 

Dine primære opgaver vil være

 

  • Bogføring af finansbilag
  • Betalinger
  • Behandling af indkomne leverandørfakturaer
  • Afstemning af kontoudtog fra leverandører
  • Kreditoroprettelse
  • Kreditvurderinger
  • Afstemning af banker
  • Gennemgang af konti
  • Rykning af debitorer
  • Bogføring af indbetalinger
  • Oprettelse samt vedligeholdelse af debitors stamdata
  • Bogføring af udlæg
  • Support til forretningen
  • Tæt samarbejde med resten af organisationen på tværs af alle afdelinger
  • Div. ad hoc-opgaver

 

Din baggrund og profil

Du har en relevant regnskabsuddannelse, og du har erfaring med ovennævnte opgaver. Du har et godt, solidt kendskab til momsregler og et godt kendskab til Excel. Da vi sidder med både kreditor- og debitor-opgaver, er det vigtigt, at du har erfaring med begge dele.

 

I teamet lægger vi stor vægt på, at vi er fleksible og servicemindede over for forretningen, kunder og medarbejdere.

Du er proaktiv og initiativrig og tager ejerskab for egne opgaver, og du kan lide at arbejde i et miljø med højt tempo.

Du arbejder struktureret, er udadvendt og kan bevare overblikket. Vi forventer også, at du er en god holdspiller, der trives med at arbejde tæt sammen med dine kolleger og har let ved skabe nye relationer på tværs af organisationen.

 

Du har let ved at sætte dig ind i nye processer og i nye systemer.

 

Vi skifter ERP system i februar 2022 til Maconomy, har du erfaring med Maconomy er det en fordel, men ikke et krav.

 

Sweco – den mest imødekommende og engagerede partner med anerkendt ekspertise
Hos Sweco er fremtiden ikke langt væk. Vi former den her og nu og sørger for, at alt, hvad samfundet har brug for, bliver en naturlig del af morgendagen – fra rent vand og varme boliger til effektiv transport og moderne hospitaler. Succes forudsætter et tæt samarbejde med vores kunder og en dyb forståelse for deres behov. Imødekommende og engagerede medarbejdere er kernen i vores forretning, og vi rådgiver dagligt vores kunder i udfordrende projekter. Hos Sweco er det ikke kun en mulighed, at du udvikler din ekspertise – det er en forventning.

 

Sådan søger du jobbet

Vil du vide mere?

Så er du velkommen til at ringe eller skrive til Senior Consultant Lars Peter Jensen Anzet  lp@anzet.dk eller ringe på mobil +45 21210158.

ANZET Hjælper SWECO med denne stilling.

Kategorier: Rekruttering
Typer: Fuldtid
Lokationer: København
Stillingstype: Afsluttet

Ansøg dette job

Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her

Ansøg dette job

Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her

Del denne stilling

Facebook
Twitter
LinkedIn

Skulle du gå hen og blive syg, er det meget vigtigt at du:

  1. Ringer til os hver dag på telefon 7370 7083. Du skal ringe til os en time før du skal møde ind på daghold, er det aften-/nathold, så ring om formiddagen senest kl. 12:00, så vi kan nå at finde en evt. afløser for dig. Bliver telefonen ikke besvaret, så læg en besked.

  2. Senest kl. 13:00 på din første sygedag fremsender tro og love-erklæring til os. Klik her

  3. Giver os besked senest kl. 14:00 om du er klar til at møde på job igen den efterfølgende dag