Vil du planlægge, koordinere, sikre og vedligeholde Hørkrams bygninger og øvrige faciliteter? Og kan du igennem ledelse og tilstedeværelse bistå alle i huset med Facility Management relaterede opgaver inkl. serviceafdeling?
Har du en relevant håndværksuddannelse, og har du gode samarbejdsevner? Så er det dig, vi mangler!
Hørkram har mere end 50 års erfaring som grossistleverandør til foodservicemarkedet og råder over et meget alsidigt sortiment med mere end 30.000 unikke varenumre. Vores sortiment består blandt andet af mejeriprodukter, kolonial, frugt og grønt, kød, fisk og skaldyr, drikkevarer, vin og spiritus, tobak, kage og desserter, nonfood og økologi.
Hørkram tilbyder en spændende stilling i en ambitiøs virksomhed, der giver et stort råderum med handlefrihed og muligheder for både personlig og faglig udvikling
Din profil
- Du har en håndværksmæssig baggrund – Kan dog erstattes af mangeårige erfaringer inden for området.
- Interesse for og erfaring med Facility Management.
- Du skal selv kunne tage initiativ og kunne arbejde selvstændigt
- Interesse for ledelse af personale.
- EDB-indsigt er en forudsætning ift. vedligeholdelsessystemer
- Din arbejdsstil er beslutsom og analytisk
- Du besidder en høj stresstolerance
- Du er kreativ og innovativ
Det vil være en fordel hvis du har:
- Brandkursus
- Lovpligtige kursus if.bm. vedligeholdelse
- Lederuddannelse.
Som Facility Manager er du ansvarlig for at sikre, at vores anlæg, lager og bygning altid er velfungerende og driftsstabilt, fremtræder pænt, renholdt, ryddeligt og vel vedligeholdt. Ansvaret dækker over bygninger og grunde. Ud over det operationelle ansvar har du også et strategisk ansvar for at skabe kortsigtede og langsigtede vedligeholdelsesplaner, der sikrer, at der er opdaterede rutinelister og manualer for al vedligeholdelse og samarbejde med investeringsafdelingen for at planlægge og udføre ejendomsudviklingsprojekter og større investeringer eller større indkøb.
Arbejdsopgaver i øvrigt
- Ansvarlig for løbende vedligeholdelse, også igennem virksomhedens FM system.
- Sikre optimal drift bl.a. igennem CTS-styring.
- Ansvarlig for ydelser i forhold til serviceaftaler på køl, ventilation, alarm, porte, trucks, elevator, fyr og etc
- Renholdelse og ryddelighed af hele anlægget inkl. omgivelser.
- Kendskab til og overholdelse af egenkontrolprogram særligt hvad angår husets køleteknik, rengøring og vedligeholdelse.
- Styring af og opfølgning på eksterne håndværkere.
- Affaldshåndtering inkl. sortering.
- Vintertjeneste bliver planlagt og overholdt ift. logistik.
- Årlig gennemgang af vedligeholdelsesplaner.
- Sikre at virksomheden til enhver tid fremstår ren og ryddelig og at AT (arbejdstilsynet), miljø- og brandkrav overholdes.
- Området opleves som en serviceorienteret effektiv afdeling.
- Indgår i virksomhedens alarm og brandberedskab – med kontakt til både G4S og brandvæsnet (ABA, ABV).
Medvirker til
- Deltagelse i husets alarmliste.
- Driftsservice ved arrangementer internt i huset, som messer, jubilæum m.m.
- Årlig gennemgang af serviceudøvere på vedligeholdelsesområdet
Hørkram tilbyder:
- En udfordrende og afvekslende hverdag i en solid og velkonsolideret virksomhed.
- En række medarbejdergoder.
- Løn efter kvalifikationer med pension og sundhedsforsikring.
Søg stillingen:
Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces for Hørkram. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, skal du følge linket “Søg dette job” nedenfor. Vi gennemgår ansøgninger og holder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at Rekrutteringschef Henrik Jerichau på 21 12 30 00 eller via mail hj@anzet.dk