Denne stilling er blevet besat.
Til DHL i Greve har vi brug for en vikar Shipping Office. På Shipping Office håndteres den administrative del af den daglige operation, og der er et tæt samarbejde med kollegerne på lageret. Du vil være en del af et meget åbent og dynamisk team på 7 medarbejdere, som har fokus på godt arbejdsmiljø, god kommunikation og frihed under ansvar.
Vi søger en kompetent person, som trives i et dynamisk miljø og med mange ”bolde i luften” og mange kontaktflader på en og samme gang. Som person er du serviceminded og har et ”drive”, hvor du kan håndtere mange opgaver og samtidig bevare dit gode humør.
Der er tale om et barselsvikariat med opstart en gang i løbet af maj, til den 30. november 2023.
Arbejdstiden er fra mandag til fredag med varierende arbejdstid i tidsrummet fra kl. 07:00 – 17:00. Der vil blive udarbejdet en vagtplan med arbejdstiderne.
Evt. sommerferie kan afholdes i enten september eller oktober måned.
Om dig
• Du har gerne erfaring med administrative opgaver og arbejde med pc
• Du er god til at samarbejde med mange slags mennesker – kunden, lageret, vognmændene, de andre afdelinger, chaufførerne og ikke mindst kollegaerne.
• Du trives i et åbent kontormiljø med evne til at holde fokus i nogle gange hektiske omgivelser.
• Det er en fordel, hvis du har erfaring med lagerarbejde og erfaring med SAP.
Du er
• Kvalitetsbevidst, omhyggelig, struktureret og metodisk
• Løsningsorienteret og fleksibel
• I stand til at have mange bolde i luften på én gang
• Engageret med et stort drive
• God til at udtrykke dig både i tale og på skrift på dansk og engelsk
Opgaverne
• Ordrehåndtering – inbound, outbound og fly
• Modtage chauffører
• Håndtering af deviations
• Opdatering af data i booking system og forskellige Excel-filer
• Arkivering
• Daglig kommunikation med kunden (telefon og e-mail)
• Ad-Hoc opgaver
Noget for dig?
Kan du se dig selv i stillingen og har du de ønskede kvalifikationer, så send os din ansøgning, og vi kalder dig til samtale snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Personalekonsulent, Lisbeth Thomsen, på tlf. 50 60 34 80 eller mail: lt@anzet.dk.
Ansøg dette job
Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her