Denne stilling er blevet besat.
Koordinator, der er stærk på kommunikation, administration samt opfølgning til Fibias Driftsstyring
Hvem er Fibia
Fibia forbinder Danmark med fremtiden. De er allerede en af Danmarks største leverandører af fibernet
stærkt på vej mod 300.000 kunder, og deres ambition er at blive endnu større. En vigtig opgave er derfor at
koordinere og driftsstyre deres fiber driftsteknikere i Fibias Onsite / kørende tekniker-teams øst og vest for Storebælt.
Driftsstyring består i dag af 9 engagerede medarbejdere fordelt øst og vest for Storebælt. Driftsstyring er en del af Fibias Net og Wholesale.
Din profil i teamet:
Du indgår i det daglige hold af koordinatorer, der alle arbejder omkring de to Onsite-teams, og som alle lever og ånder den pionerånd, der skaber grundlaget for den forholdsvis unge virksomhed, de er, hvor rammerne endnu har plads til vores kontinuerlige fokus på optimering og udvikling.
Du kan se frem til en spændende hverdag i en dynamisk afdeling, hvor dine arbejdsopgaver og
ansvarsområder spænder vidt. En hverdag i Fibia betyder, at du indgår i en forholdsvis nyetableret
virksomhed, der er i hastig vækst og har store ambitioner. Det betyder, at du har rig mulighed for at kunne
sætte mange kompetencer i spil, udfordre dig selv og udvikle dig videre, både på egen hånd, og også i et
godt samarbejde med teamet omkring dig.
Du er en positiv kollega, der har lyst til at være med til at udvikle og vækste både Fibia og dine egne evner.
Du kan lide at løse opgaver på egen hånd og er i høj grad ”selvkørende” men er samtidig en holdspiller som altid spiller dit team og Fibia bedre. Du er opsøgende, ligesom du er
vant til at arbejde målrettet efter resultater og tager ansvar for at optimere eget ansvarsområde samt Fibia som virksomhed. Desuden er du god til at skabe gode relationer til alle omkring dig, og det er vigtigt, at du er god til at kommunikere med både tekniske og ikke-tekniske personer, kollegaer såvel som kunder.
Dine opgaver spænder vidt og du skal sikre en effektiv drift, hvor opgaverne løses ud fra SLA, geografi og hvor kundetilfredshed er et nøgleord.
Dine primære arbejdsopgaver er:
- Kundedialog i forhold til booking af teknikertider vedr. ordrer
- Kundedialog i forhold til booking af teknikertider vedr. fejlretning
- Derudover eventuelt andre administrative opgaver så som:
- Håndtering af fejlretningsopgaver, besvarelse af mails mm.
- Koordinering med andre afdelinger i Fibia og meget mere.
Fibia tilbyder dig:
- Et vikariat i en travl og målrettet virksomhed.
- Et positivt arbejdsmiljø blandt kompetente og engagerede kolleger.
- Et netværksmiljø, der er i konstant udvikling for at sikre vores plads forrest i feltet.
- Fleksible arbejdstider.
Vil du vide mere?
Ønsker du flere oplysninger om vikariatet, er du velkommen til at kontakte Afdelingschef, Lisbeth Thomsen, på tlf. 50 60 34 80 eller mail: lt@anzet.dk
Hvordan kommer du videre?
Lyder ovennævnte spændende, og vil du gerne i betragtning til vikariatet, beder vi dig sende din ansøgning
samt CV ved at klikke på knappen ‘Ansøg nu’.
Opstart senest den 15. juli.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Ansøg dette job
Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her