Denne stilling er blevet besat.
DHL’s Shipping Office i Allerød har brug for en ny medarbejder. Der er tale om et længerevarende vikariat med opstart d. 17. juni.
På Shipping Office håndteres den administrative del af den daglige operation og de har et tæt samarbejde med deres kollegaer på lagret.
Du vil være en del af et meget åbent og dynamisk team, som har fokus på godt arbejdsmiljø, god kommunikation og frihed under ansvar.
Arbejdstiden ligger mellem kl 6-18.
Om dig
- Du har gerne erfaring med administrative opgaver og arbejde med pc
- Du er god til at samarbejde med mange slags mennesker – kunden, lageret, vognmændene, de andre afdelinger, chaufførerne og ikke mindst kollegaerne.
- Du trives i et åbent kontormiljø med evne til at holde fokus i nogle gange hektiske omgivelser.
- Det er en fordel, hvis du har erfaring med lagerarbejde og erfaring med SAP.
Du er
- Kvalitetsbevidst, omhyggelig, struktureret og metodisk
- Løsningsorienteret og fleksibel
- I stand til at have mange bolde i luften på én gang
- Engageret med et stort drive
- God til at udtrykke dig både i tale og på skrift på dansk og engelsk
Opgaverne
- Hjemmekvittering
- Orderhåndtering
- Modtage chauffører
- Håndtering af export forsendelser
- Håndtering af deviations
- Arkivering
- Daglig kommunikation med vores kunde (telefon og e-mail)
- Forberede scrap
- Ad-Hoc opgaver.
Anzet A/S Vikar håndterer processen med at finde den nye Customer Service Medarbejder til DHL i Allerød. Ansøg via knappen ‘Ansøg her’. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Afdelingschef, Lisbeth Thomsen, på tlf. 50 60 34 80 eller mail: lt@anzet.dk
Ansøg dette job
Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her