Denne stilling er blevet besat.
Oversigt:
IMPREG er en international virksomhed med base i Sorø, der arbejder med innovative løsninger inden for kloakrehabilitering. Vi søger en økonomimedarbejder til et 25-timers barselsvikariat med opstart medio januar 2025. Du vil få en fast arbejdsplads i Sorø med fleksible mødetider og mulighed for hjemmearbejde enkelte dage.
Du vil arbejde med:
- Økonomistyring: Afstemning af bank, månedsafslutning og balancer, fakturering og lønkørsel via Dataløn.
- Administrative opgaver: Håndtering af E-boks, indkøb af kontorartikler, håndtering af UPS-forsendelser samt ESG-registrering.
- SKAT og moms: Arbejde med skattekonto, moms, eIndkomst og virk.dk.
Om dig:
• Erfaring med Business Central og Dataløn.
• Flydende i dansk og engelsk i skrift og tale; tysk er en fordel.
• Struktureret, detaljeorienteret og vant til at tage ansvar for en bred vifte af opgaver.
Vi tilbyder:
• Gode ansættelsesvilkår i henhold til Dansk Vikarlov.
• Vi er medlem af Dansk Erhverv og Vikarbureauernes Brancheforening.
• Vi er fuldt ud digitale og altid klar til at hjælpe med timeregistrering.
• Lønnen følger den til enhver tid gældende overenskomst.
Interesseret?
Opret din ansøgning via knappen ’Ansøg her’. Når du har oprettet din ansøgning, vil du blive kaldt til samtale på et af vores kontorer snarest muligt. Efter en samtale, hvor vi afklarer dine kompetencer og ønsker, vil du hurtigt være klar til at komme i gang med dit nye vikariat. Har du spørgsmål til dette vikariat, er du velkommen til at kontakte Lisbeth Thomsen på tlf. 50 60 34 80 eller mail lt@anzet.dk.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Ansøg dette job
Denne stilling er blevet besat med hjælp fra Anzet A/S. Se flere lignende stillinger her